Hayata dair her şey!

Post Top Ad

INSTITUT ESTHEDERM OSMOCLEAN ESSENTİAL EYES MAKEUP REMOVER

Merhaba ,

Bugün sizlerle INSTITUT ESTHEDERM OSMOCLEAN ESSENTİAL EYES MAKEUP REMOVER hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.


 Instıtut Esthederm Osmoclean Göz Makyaj temizleyicisi yeni keşfettiğim bir ürün. Şimdiye kadar kullandığım göz makyaj temizleyicilerinden pek memnun kalmayınca bende değişik ürün arayışına girdim. Araştırmalarım sonucu bu ürünü buldum ve fiyatının en uygun olduğu Turuncu kasadan sipariş verdim. Turuncu kasa siparişim sorunsuz elime ulaştı ama maalesef alışveriş kutumdan ürünlerim ve faturam dışında başka hiç bir şey çıkmadı. Yani tester konusunda yine eli boş kaldım. Neyse gelelim konumuza ; sanırım hayatımın ürününü bulmuş olabilirim. Üründen ciddi anlamda çok ama çok memnun kaldım.

Essential Eyes Makeup Remover Göz Makyaj Temizleyici ürün açıklaması;


  • B vitamini içeriği sayesinde kirpikleri güçlendirir.
  • Göz çevresine kusursuz temizlik sağlar.
  • Göz çevresine yumuşak bir dokunuş ve tazelenmiş bir görünüm kazandırır.
  • Yoğun kaş ve kirpik bakımı için maske olarak kullanılabilir.
  • Bütün ciltlere uygundur.
  • Yüksek toleranslı formülü, oftalmolojik olarak test edilmiştir. 

İçeriğideki B Vitamini ; Kaş ve kirpikleri güçlendirir ve dökülmesini önler.

Essential Eyes Makeup Remover Göz Makyaj Temizleyicisi ; gerçekten göz makyajınızı çok nazikçe temizliyor. Kullandığım süre boyunca bir tane bile kirpiğim dökülmedi. Tek seferde tüm göz makyajınızı çıkartabiliyor. Yağsız bir yapısı var , su gibi ve içerisinde alkol bulunmuyor. Ayrıca gözlerinizide kesinlikle yakmıyor. Aynı anda hem makyajınızı temizlemek hemde kirpiklerinize bakım yapmak istiyorsanız mutlaka denemelisiniz. Ben bunu 1-2 ay önce almıştım. O sırada  kullandığım farklı ürünler olduğu için onların bitmesini bekledim,yani ancak sıra geldi. Ama şimdi çok memnun kalınca resmen kullanmaya kıyamıyorum. Tam olarak aldığım fiyatı hatırlayamadım ama şuan ki güncel fiyatı 60 TL civarında. Yağsız formül arayışında olanlar için kesiklikle tavsiye ediyorum.

Bugünlükte bu kadar. Beni instagramdan ve diğer sosyal medya hesaplarından takip etmek isterseniz aşağıdaki bağlantılara tıklamanız yeterli. Blogumuda yan tarafta bulunan bu siteye katılın butonuna tıklayarak üye olursanız çok sevinirim. Sevgiyle kalın. Hoşçakalın...



1 yorum:

  1. I've heard good things about this esthederm osmoclean essential... Going on my wish list now..... :)

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin