Hayata dair her şey!

Post Top Ad

YVES ROCHER KEPEK ÖNLEYİCİ ŞAMPUAN


Merhaba,

Bugünkü konumuz Yves Rocher Anti Dandruff kepek önleyici şampuan.

Daha öncede bahsettiğim gibi benim yağlı bir saç tipim var. Maalesef saç dökülmesi ve zaman zamanda kepek problemi yaşıyorum. Kepek önleyici olarak biten ürünlerimde de gördüğünüz üzere daha önce hep Head & Shoulders şampuan kullanıyordum. Ama içeriği itibariyle değiştirmek istediğim için  daha doğal ve bitkisel ürün arayışına girdim.  Yves Rocherin bu kepek önleyici şampuanı da bir alışverişim sırasında hediye edilmişti. İçeriğindeki nar kabuğu ile kepek önleyici, arındırıcı ve koruyucu özelliğe sahip olduğu yazıyor.  Baktım içeriği doğal, paraben, silikon ve renklendirici içermiyor hemen denemeye başladım. Yarısından fazlasını da kullandığım için net bir fikrim oluştu ve ürün hakkındaki fikrimi yazmaya karar verdim.

Genel olarak şampuanı beğendim. Benim yağlı saçlarımdaki kepek sorunumu büyük ölçüde çözdü ve kepeğe bağlı olan saç derisi kaşıntımı da önemli ölçüde azalttı.  Ama kuru saç derisine sahip olanlarda da aynı etkiyi gösterir mi bilemiyorum. Kokusu yok denecek kadar az ve soft. Doğal içerikli olması sebebiyle saçlarınızı biraz sertleştiriyor. Şampuanı kullandıktan sonra muhakkak bir saç kremi ile saçlarınızı yumuşatmanız gerek. Ürün 300 ml'lik ambalajda indirimsiz 19,90 TL gibi bir fiyata satılıyor. Ama indirim dönemlerinde çok daha uygun fiyata alabilirsiniz. Ben indirim döneminde tekrardan alıp yedeklemeyi düşünüyorum.



Sizin kepek probleminiz var mı varsa siz hangi şampuanları kullanıyorsunuz? Yorum olarak düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. 

Şimdilik hoşçakalın, sevgiyle kalın. 

3 yorum:

  1. Merhabalar bloğunuzu instagramda keşfettim ve izlemeye aldım :) Bana da bekliyorum sevgiler :)
    kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bloguma hoşgeldiniz. :)) Bende takibe aldım sizi sevgiler....

      Sil
  2. merhaba bende bu şampuanı almayı düşünüyorum şu anda saçlarım hem kuru hem kepek problemı yaşıyorum.bu yuzden kuru saçlar için mı alsam yoksa kepek için mı şampuan alsam kararsızım.bu şampuan kurutuyor demışsın herhalde tercıh etmıycem:(

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin