Hayata dair her şey!

Post Top Ad

CYRENE - SEARENE SKIN DRINK MİCELLAR WATER /MAKYAJ TEMİZLEME SUYU


Herkese merhaba,

Bugün sizlere Cyrene'nin 'Believe in Miracles' süpriz kutusundan çıkan Searene Skin Drink makyaj temizleme suyundan bahsetmek istiyorum.





Öncelikle bu ürününde diğer Cyrene ürünleri gibi içeriği temiz. Etil alkol, pareben ve renklendirici içermiyor. %100 doğal içerikli ve hayvanlar üzerinde test edilmiyor.



İçeriğindeki mikro misel tanecikleri ile gün boyu ciltte biriken yağı, kiri, tozu ve makyajı nazikçe temizlerken güçlü yapılandırıcı ve antioksidan özellikleri olan yosun ve papatya özleri ile de cildi rahatlatarak serbest radikallerin nötralize edilmesine yardımcı olur. Ayrıca Hyaluronik Asit içeriği sayesinde cilde nem katarak ipeksi bir hissiyat bırakır. Göz yakmayan ve kirpik dökmeyen bir formüle sahiptir. Ayrıca sadece makyaj temizleyicisi olarak ta değil, sabah ve akşam cilt temizleyicisi olarak ta kullanılabiliyor.


Ben hem makyaj temizleyicisi hem de sabah ve akşam makyaj temizleyicisi olarak kullandım. Yapısı çok güzel, cildimi kurutmadan ve yormadan çok güzel temizledi. Ağır göz makyajında biraz daha yetersiz buldum ama zaten ben genellikle çift fazlı ürünler kullanmayı tercih ediyorum, ancak diğer misel sulara göre çok  daha başarılı. Ve kesinlikle gözlerimi yakmadı ve kirpik dökülmesine sebep olmadı. Yani keşke bitmese diyebileceğim bir ürün.


Sevdiğim bir diğer yanı ise pratik, kullanışlı ,pompalı yapıdaki kapağı oldu. Dik durumdayken kapağı açıp sadece üzerine bastırmanız yeterli oluyor. Gerçekten çok kullanışlı ve pratik buldum.
Sanırım tek dezavantajı fiyatı. 200 ml'lik ürün fiyatı 65 TL.
Ama özellikle antioksidan içeriği ve cildi toparlama etkisi olduğu için  kendisi diğer misel sulardan ayrılıyor.

Kesinlikle rahatlıkla tavsiye edebileceğim bir ürün.
Cyrene internet sitesinden ve Lila kutu 'dan satın alabilirsiniz.

Sevgilerimle...

7 yorum:

  1. Henuz kullanma firsatim olmadi ama hassas cildim sebebiyle cok korkuyorummm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım içerisinde hyaluronik asit olduğu için hassas ciltlerinde kullanıma uygun.

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. ilk defa bi çekilişte kazandım cyrene ürünlerini fakat içlerinde bu da var mıydı hatırlayamadım eve gidip hemen bakacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cyrene ürünlerini çok severek kullanıyorum. Umarım sizde çok seversiniz. Şimdiden iyi günlerde kullanın.

      Sil
  4. güzel ve temiz bir ürün ama ağır makyaj çıkartmak için çok başarılı bulmadım Cyrene'in bir misel suyu daha var o daha iyi bu konuda bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet misel suyunu da kullanıyorum. Ben bu ürünün en çok cildi toparlama ve anti oksidan içeriği çok sevdim. Özellikle olgun ciltler için birebir.

      Sil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin