Hayata dair her şey!

Post Top Ad

Uzun ve Güçlü Saçların Sırrını Açıklıyorum!

Kısa saçlar çok tarz görünse de bu sene yine uzun saçlar moda oldu. Tabi ki bakımlı, güçlü ve uzun saçlar! Son zamanlarda saçlarımın sırrını soruyor herkes. Işte benim sırrım!


Uzun zamandır ben de saçlarımı uzatıyorum. Ancak mevsim geçişleri nedeni ile bir dönem saçlarım cok fazla döküldü ve yeni bir çözüm aradım. Ya saçlarımı kestirmem ya da güçlenerek uzayan saçlarımın olması için yoğun besleyici özelliği olan bir bakım serisi kullanmam gerekiyordu. Doğru çözümü bulmakta hiç  zorlanmadım. Saçlarımı kestirmek istemiyordum ve bunun için güzellik uzmanımdan  aldığım öneri ile “L’OREAL PARIS ELSEVE ARGININE DİRENÇ X3 YOĞUN BESLEYİCİ BAKIM SERİSİ” ile tanıştım.



Gördüm ki beslenemeyen saç uzasa da güçsüz oluyor. Bu yüzden de dökülüyor. Sonuçta saçların da beslenmesi güçlü uzaması için çok önemli. Iste bu yüzden çok sevdim L’Oréal Paris Elseve Arginine Direnç X3 Yoğun Besleyici Bakım Serisini!


İlk kullanımdan itibaren saçlarımda dökülme azaldı.


Saç bakım uzmanı L’Oréal Paris Elseve; Arginine Direnç X3 Yoğun Besleyici ailesinde eşsiz dökülme karşıtı protein Arginine ve yoğun besleyici Nutri-Omegayı bir araya getirmiş. Iyi ki de içerik bu kadar kuvvetli olmus. 

Bu yeni güçlü formül sayesinde kökten uca beslenen saçlarımız ihtiyacı olan gücü alarak uzuyor ve dökülmeye karşı korunuyor.


Artık saçlarım hem uzun hem güçlü. Tam da istediğim gibi!


Bu ilkbahar yaz modasına uyup saçlarımı uzatayım derseniz siz de benim gibi L’Oréal Paris Elseve Arginine Direnç X3 Yoğun Besleyici Bakım Serisini kullanın. Saçlarınız hem güçlü hem sağlıklı olsun. Saçlarınızla fark yaratın!


Ürün Satış Fiyat Bilgisi:


Arginine Direnç X3 Yoğun Besleyici Bakım Şampuan 650 ml: 11,99 TL


Arginine Direnç X3 Yoğun Besleyici Bakım Saç Kremi: 8,99 TL


Bu içerik http://www.seraptan.com/ tarafından hazırlanmıştır. 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

2 yorum:

  1. Merhaba canım,instagramda başlattığın etkinlikten geldim ve blogunu takibe aldım.Bana da beklerim.Sevgiler :-)

    YanıtlaSil
  2. Hosgeldin tatlim 😊 bende takipteyim sevgiler

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin