Hayata dair her şey!

Post Top Ad

DERMOKİL' DEN GELEN GÜZELLİKLER

Merhaba,

Geçenlerde Dermokil kozmetikten harika bir paket aldım. Öncelikle bu paket için çok teşekkür ederim. Gerçekten çok ama çok mutlu oldum.

Paketin içerisinde;


  • Kuru ciltler için nemlendirici krem
  • Kuru- Hassas ciltler için Maske
  • Papatya ve Kil içeren El kremi vardı. 
Dermokil markasının daha önce sadece maskelerini kullanmıştım. Diğer ürünleri hakkında bir bilgim yoktu. Hemen merakla ürünleri denemeye başladım.



 Normalde karmadan yağlıya dönük bir cildim var. Ama zaman zamanda yanaklarımda kuruluk hissedebiliyorum. İşte tam bu zamanda dermokil nemlendirici krem imdadıma yetişti. Kremi cildime çok yoğun olarak uygulamadım. Az bir miktarı tüm yüzüme yetti. Çok kısa sürede cildim tarafından emildi ve hiçte yağlı yapış yapış bir his bırakmadı. Gece yatmadan önce de kullandım. Sabah kalktığımda yüzümde hiç bir yağlanma hissi yoktu. O yüzden karma bir cilde sahip olmama rağmen benim cildim bu kremi çok sevdi ve çok memnun kaldım diyebilirim.


El kremini de hemen kullandım. Bir kere çok hoş bir kokusu var. Birini hemen çantama attım. Gün içerisinde her fırsat bulduğumda hemen uyguluyorum.  Hafif bir yapısı var. Cilt tarafından hemen emiliyor. Ayrıca gece uyguladığınızda bile hafif yapılı olmasına rağmen uzun süreli etkisiyle gece boyunca nemlendirmede etkili oluyor. Kesinlikle çok başarılı. Sizde muhakkak denemelisiniz.

Maskeye gelince Kuru- Hassas ciltler için olan maskesini henüz denemedim. Ama daha önce normal- karma ciltler için olan maskesini denemiştim. Kil etkisiyle gerçekten yüzünüze bakım yaptığınızı hissediyorsunuz. Ve sonrasında cildiniz ışıl ışıl parlıyor. Dermokilin maskelerinden gerçekten çok ama çok memnunum. Arada merak edip farklı maskeler deniyorum ama bende kil maskelerinin yeri her zaman ayrıdır.   O yüzden de yedeğimde her zaman en az bir tane dermokil maske bulunur. Ben genel olarak kullandığım tüm ürünleri beğendim. . Eğer denemediyseniz muhakkak deneyin derim. Üstelik  paraben de  içermiyor.  Dermokil ürünlerini güvenle kullanabilirsiniz.

Şimdilik benden bu kadar.

Hoşçakalın..Sevgiyle kalın....

Buarada beni takibe almayı unutmayın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin