Hayata dair her şey!

Post Top Ad

MAXFACTOR HEALTHY SKIN HARMONY FONDOTEN

Herkese merhaba,

Bugünkü blog konuğumuz Macfactor Healthy Skın Harmony Fondöten.


Daha önce aynı markanın Mıracle Touch compact fondötenini kullanıyordum. Kaç tane bitirdim hiç bilmiyorum. Sonra farklı markalardan ürün denemek isteyince bir süre ara verdim. En son Maxfactor’ün bu fondöteni dikkatimi çekti. İndirimde denk gelince de hemen aldım.

Öncelikle fondötenin yapısından bahsetmek gerekirse,

İnce yapılı, kapatıcılığı ilk katta doğal duran ama ikinci katta daha yüksek kapatıcılığa sahip bir fondöten. Yatı mat yarı aydınlık bir bitişi var. Ben genelde süngerle uygulama yaptım ama oval fırçalarla da kolayca uygulayabiliyorsunuz. Hafif bir parfüm kokusu var koku hassasiyeti olanlar sevemeyebilir ama beni rahatsız etmedi. Bendeki rengi 45 numara Warm Almond.
Genelde T bölgemde paralama sorunu yaşadığım için pudralama yaparak biraz daha kalıcılığını artırdım. Pompalı şişesi kullanım kolaylığı sağlıyor. Öncesinde baz uygulamadım baz ile uygulanırsa daha iyi sonuç alabilirsiniz.

Benim tek yaşadığım sorun alın bölgemde çıkan sivilceler oldu. Ürünü ara vererek birçok kez kullandım. Yarısından fazlası neredeyse bitti ,sonuç maalesef  değişmedi. Kullanım sonrası günün sonunda özellikle alın bölgemde her defasında birden fazla sivilce çıkarttı. En son bir tane de yanağımda çıkınca artık hiç kullanmama kararı aldım. Ama Mıracle Touch Compact fondötende hiç böyle bir sorunla karşılaşmamıştım. Senelerdir kullanırım. Tabi bu benim cildimde benim yaşadığım bir sorun. Herkesin cilt tipi farklı olduğu için bende sivilce yapan ürün size çok güzel gelebilir. O yüzden benim yorumlarım sizi yanıltmasın.



50 ml ürün yaklaşık 50-60 TL gibi bir fiyata sahip. Tabi indirimlerde çok daha uyguna almak mümkün. Birçok kozmetik ürün satan mağazada bulabilirsiniz. Max Factorden denemek istediğim bir fondöten daha var onu da ilk indirimde almak istiyorum. Olmadı yolumuzda yine Mıracle Touch Compact Fondötenle devam ederiz :))

Siz bu fondöteni kullandınız mı ? Yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim.

12 yorum:

  1. Max'ın cogu urunu çok kaliteli ve güzel. Eğer memnunsan neden devam etmeyesin, ama değişik markalarda deneyebilirsin. Yapısı yoğun genelde bu marka'nın fondotenlerinin. Loreal true mach de yoğundu benimde fav fondötenim odur. Ama günlük için bb kullanıyorum genelde.

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte maalesef bu fondötenle memnun kalmadım. Loreal true mach san bende memnundum. Baya bir süre kullandım. Ama hep aynı fondoteni kullanmaktan hoşlanmıyorum nedense.

      Sil
  2. fondöten çok özel zamanlarda kullanıyorum, bb kremlerle idare ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnce yapılı fondotenleri kışın kullanıyorum. Bb kremleri daha çok yazın tercih ediyorum ben.

      Sil
  3. Sivilce sorunu yaşatmaması güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Yorumumda da yazdığım gibi maalesef sivilce sorunu yaşattı canım.

    YanıtlaSil
  5. Merak ettiğim bir fondötendi ama sivilceyi duyunca hiç bakmayayım dedim benimde aylardır alın bölgemde bir türlü bitmeyen sivilceler var.:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla normalde pek kolay kolay sivilce çıkmaz dı ilk defa bir fondoten sivilce yaptı bende şaşkınım ����

      Sil
  6. Bir youtuberın inceleme videosunda görmüştüm bende bu fondoteni ve maalesef parça parça olup dağılmıştı yüzünde. O yüzden hiç denemeye niyetlenmedim.

    YanıtlaSil
  7. Valla normalde pek kolay kolay sivilce çıkmaz dı ilk defa bir fondoten sivilce yaptı bende şaşkınım ����

    YanıtlaSil
  8. Max factor fondotenleri cok kullandim harikadir ama bunun sivilce yapmasina sasirdim

    YanıtlaSil
  9. Aslında bu fondöten "healthy" ve "harmony" ibareleri ile benim de çok ilgimi çekmişti ama sivilce konusunda şaşırdım; ben de uzak dururum... Teşekkürler yorum için Nurdan'cım, sevgiler!

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin