Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #7

Herkese Merhabalar;

Bahar ayına giriş yaptığımız şu günlerde yine bir bitenler yazısı ile karşınızdaym. Bakalım ben bu ay neler bitirmişim.


Buyrun incelemeye;

HEAD & SHOULDERS ŞAMPUAN: Düzenli olarak bitirdiğim ürünler arasında. 2 ayda bir muhakkak bir tane bitiriyorum. Şimdiye kadar kullandığım en iyi kepek önleyici şampuan olduğu için bittikçe alıyorum.

LISTERINE COOL CITRUS AĞIZ BAKIM SUYU : Yine düzenli olarak biten ürünlerden. Genel olarak bu markayı beğendiğim için dönüşümlü olarak farklı çeşitlerini  bittikçe alıyorum.

İPANA 3 BOYUTLU BEYAZLIK DİŞ MACUNU: Tabiki mucizeler yaratmasını beklemiyorum ama beyazlatma konusunda Colgate daha iyiydi sanki.

BENRİ KARE MAKYAJ TEMİZLEME PAMUĞU: Gereksiz çok büyük olduğunu düşünüyorum. O yüzden bana çok kullanışsız geldi. Genellikle oje temizlemede kullandım ve bitirdim. Bir daha alacağımı sanmıyorum.

GARNİER ÇİFT ETKİLİ GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ: Temizleme özelliğini  beğenmiştim. Gözlerimide yakmadı. Ama  elimdeki ürünler bitince bir daha Garnier marka bişey almayı düşünmüyorum.

PUREDERM OXYGEN BUBBLE MASK : Genel olarak maske kullanmayı çok seviyorum.  Purederm maske de ilk defa dediğim bir üründü. Maskenin köpürme özelliği hem çok güzel hemde çok eğlenceli. Şeftali kokusunuda çok sevdim. Yeniden alınacak.

BEAUTY FORMULA KÖMÜR TOZLU SİYAH NOKTA BANTI: Sonunda Nivea 'dan vazgeçtim ve farklı bir marka aldım. Ama iyikide almışım.  Kullanım sonrasında bandın üzerindekileri görünce gerçekten gözlerime inanamadım. Temizlemesine bayıldım. Yeniden alınacak.

SUPERDRUG (WATSONS) ASETONSUZ OJE ÇIKARICI : Çıkarma gücü bence gayet güzel. Aseton gibi ağır bir kokusuda yok. Genel olarak beğendim. Yeniden alınacak.

MAYBELLİNE WATERSHİNE GLOSS : Çok severek kullandığım bir üründü. Ama bir kenarda unutmuşum. Süresi dolduğu için çöpe gitti.

VİCTORİA SECRET AMBER ROMANCE BODY MIST : Çok çok severek kullandığım bir koku. Elimdeki diğer ürünler bitince yeniden alınacak.

KİEHL'S ROCA ARCTİCA LİGHWEİGHT CREAM SAMPLE BOY: Daha önceden testerini da bitirmiştim. Nemlendirmesine bayıldığım, keşke hiç bitmese dediğim bir üründü. Tez zamanda orjinal boyu alınacak.

YVES ROCHER ELİXİR 7.9 ENERGY DAY CARE TESTER : Gençliğinize yeniden kavuşturmayı , açılan kırışıklar , sıkılışan dolgunlaşan cilt yüzeyi, ışıldayan ve yenilenen cilt dokusuna kavuşmayı vaat ediyor. Tam olarak anlayamadım ama tek farkettiğim cildimin biraz daha fazla  ışıldaması.

CLINIQUE SMART AKILLI ONARIM SERUMU TESTER: Maalesef tam olarak etkisini anlayamadım. Tester yetersiz geldi.

Gelelim eşimin kullanıp bitirdiklerine ;

HUGOBOSS ERKEK PARFÜMÜ: Yıllardır kokusuna bayıldığımız bir parfüm. Arada farklı parfümlerde deniyor ama yine dönüp dolaşıp buna geliyor. Kokusu günlerce kıyafetlerden çıkmıyor. Tabiki yeniden alınacak.

REXONA MEN V8 DEODORANT: Kullanım kolaylığı açısından deodorantları genelde spor sonrası kullanmayı tercih ediyoruz. Genel olarak beğendiğimiz bir ürün. Yeniden alınacak.

REXONA MEN İNVİSİBLE ROLL-ON: İz bırakmayan formülü güzel. Ama ter kokusunu önlemede orta seviyede. Yeniden alınabilir.

Bizim bu ay bitirdiğimiz ürünleri bu şekilde. Sizin yorumlarınız neler? Ufakta olsa yorum bırakmanız beni çok mutlu edecektir. Ayrıca beni yan tarafta bulunan Bu siteye katılın yazan yere tıklayarak takibe alırsanız çok sevinirim.

Şimdilik hoşçakalın. Sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. Siyah nokta bantlarini nerden aldiniz acaba 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsonstan almıştım. 7 tl gibi bir fiyatı vardı canım.

      Sil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin