Hayata dair her şey!

Post Top Ad

Pastel NUDE serisi deneyimi :)

Merhaba,



Yaz bitti ve sonbahar geldi bile. İçimizi ısıtan o cıvıl cıvıl renklerin yerini şimdilerde pastel tonlar, bordolar ve mürdümler aldı. Bende size bugün PASTEL ‘in NUDE serisinden 757 numara GREGE ile merhaba diyorum. Bu serinin renleri çok fazla bana hitap etmese de! (malum ben tam bir canlı renkler delisiyim J) yine de deneyip görmek ve paylaşmak gerek diye düşünüyorum.


PASTEL NUDE GREGE sütlü kahve tonunda sürümü kolay çabuk kuruyan tek kat sürüldüğünde  rengini pek belli etmeyen ancak 2 kat sürüldüğünde tam rengi belli olan bir oje. 

Rengini çok fazla sevdiğimi söyleyemeceğim açıkcası kendime pek yakıştıramadım  ama genel olarak çabuk kuraması ve kolay sürümü ile bu seriyi beğendim. Diğer renklerini de sırasıyla alıp deneyeceğiz. Bakalım bana en çok yakışanı hangisi olacak?  Hep beraber göreceğiz…


Şimdilik hoşçakalın…

SEVGİLERİMLE.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin