Hayata dair her şey!

Post Top Ad

FEBREZE FRESHELLE Hava Temizleyici Oda Kokusu


 Mis kokulu bir Cuma sabahına GÜNAYDIN.  Bu CUMA gününe yakışır bir konu ile mis kokulu FEBREZE FRESHELLE Hava Temizleyici Oda Kokusu ile güne MERHABA.




Dünyada birçok ülkede tercih edilen FEBREZE ürünleri artık Türkiye’de. İlk olarak Watsons mağazalarında  satışa sunulan bu ürün yavaş yavaş market raflarında kendine yer bulmaya başladı. ‘’Kötü kokuları yalnızca maskelemez, yok eder’’ sloganıyla oldukça iddialı bir giriş yapan FEBREZE FRESHELLE, kötü kokuları yok etme teknolojisiyle üretilmiş. Özellikle bayanların korkulu rüyası balık kokusuyla bile baş edebileceğini söylüyor.  Hal böyle olunca bende merak ettim ve ürünü alıp sizler için denedim. Benim mutfağım açık mutfak, o yüzden benim öyle balık gibi  ağır kokulu yemek yapmam pek mümkün değildir. Yaptığım da ise bin pişmalıkla evdeki kokuyu neredeyse 1 hafta çekmek zorunda kalırız. Ama sırf bu ürünü denemek için o 1 haftayı göze alarak evde balık pişirdim. İşim bittiğinde ise bütün eve mutfak ve salon dahil FEBREZE’ yi bir güzel sıktım.  Bendeki çeşidi Beyaz Çiçekler. Kokusunu çok sevdim soft hoş bir kokusu var. Ayrıca ürün iddialı olduğu kadar var. Gerçektende balık kokusunu maskelemedi yok etti. Bunun dışında diğer kötü koku giderme işlemlerini de denedim. Hepsinde de oldukça başarılı buldum.


 Ürünün toplama 6 değişik koku çeşidi var.
  • Okyanus esintisi
  • Bahar çiçekleri
  • Lavanta Konforu
  • Dağ esintisi
  • Beyaz çiçekler
  • Siyah vanilya. 

 Şuan en çok siyah vanilyayı merak ediyorum. Yenilikçi girişimi ile biz kadınların bir nebze hayatını kolaylaştıran FEBREZE’ ye TEŞEKKÜRLER.
Kötü kokular artık kabusunuz olmasın!....

Daha fazla deneyimlerin hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz bu blog’u  ve instagram hesabımı (@forwmeverything) takibe alabilirsiniz.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin