Hayata dair her şey!

Post Top Ad

ROC HYDRA+ ANTI-FATIGUE Yorgunluk İzlerine Karşı Göz Çevresi Bakım Kremi.



Merhaba ,

Bugün kü blog yazımızın konusu ROC HYDRA+ ANTI-FATIGUE Yorgunluk İzlerine Karşı Göz Çevresi Bakım Kremi. Ben bu ürünle bir tavsiye sonucunda tanıştım. Sürekli alışveriş yaptığım kozmetik dükkanında çalışan bayan bana bu ürünü tavsiye etti ve bende onun sayesinde bu ürünü kullanmaya başladım.

Eğer benim gibi Bilgisayar işinizin bir gerçeği ve o ekrana bakmak işinizin bir parçasıysa o zaman sizinde benim gibi yorgunluktan göz çevresinde izler ve koyu halkalar oluşuyor demektir.  Ah bu bilgisayar ekranları gözlerimizi nasılda yoruyor.  Ama düzenli olarak kullanmaya başladığım  ROC HYDRA+ ANTI-FATIGUE krem benim  göz çevremde gözle görülür bir aydınlanmaya ve koyu halkaları azaltmaya yardımcı oldu.  Aynı zamanda kaz ayağı çizgileriylede savaşıyor.(Çizgilerle savaşta bende pek işe yaramadı sanki) Göz altlarımdaki morluklar gerçekten çok kötü durumdaydı ve ROC HYDRA+ ANTI-FATIGUE krem sayesinde düzelme oldu ve rengi normale döndü.

Kullanım şekli: Her sabah ve/veya akşam göz çevrenize parmağınızla nazikçe masaj yaparak uygulayınız.
Özellikle gece yatarken kullanmayı ihmal etmeyiniz. Çünkü biz uykudayken cildimiz kendi kendini yeniliyor. Böylelikle sabahları daha aydınlık bir ciltle uyanıyoruz.
Şuan için daha iyisini bulana kadar bu ürünü kullanmaya devam. Eğer sizinde işiniz Bilgisiyar başı bir iş se, sizinde yüzünüzde yorgunluk izleri mevcutsa bu ürünü en azından bir kere düzenli olarak  kullanıp deneyin derim. Fiyatı çok net olarak hatırlamıyorum ama sanırım 40 TL civarındaydı.



Bu günlükte bu kadar…
Daha fazla deneyimlerin hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz bu blog’u  ve instagram hesabımı (@forwmeverything) takibe alabilirsiniz.

Sevgilerimle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin