Hayata dair her şey!

Post Top Ad

Merhaba



Yeni bir ay demek; yeni umutlar, yeni başlangıçlar demek. Benimde başlangıcım ne zamandan beri yapmak istediğim bu blog’da yazmak oldu. Bir yazar değilim o yüzden ne onlar kadar akıcı bir dille, ne de süslü gerçeklerle yazılar yazabilirim ama şunu gönül rahatlığı  ile söyleyebilirim ki, deneyimlerimi, yaşadıklarımı, gezdiğim gördüğüm yerleri, denediğim her ürünü, okuduğum her kitabı yani kısacası kadın ve erkek için her şeyi  tüm samimiyetimle burada sizlerle paylaşabilirim.  Bilemiyorum ne kadar çok beğenirsiniz. Önemli olan paylaşmak. Ben paylaşmanın her zaman çok yararlı bir şey olduğu düşünür ve ona göre yaşarım. İşte şimdi; Daha da ileriye giderek deneyimleri ve hayatı sadece çevremle değil, siz değerli takipçilerim ile de paylaşacağım. Birlikte başaracağımıza inanıyorum. Şimdiden her şey için teşekkür ediyor ve ''HOŞGELDİNİZ''             diyorum….


Şimdilik hoşçakalın….
Beni Instagram'da da takip edebilirsiniz:)) @forwmeverythin



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin