Hayata dair her şey!

Post Top Ad

LR DELUXE GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ

Herkese merhaba,

Bugünkü blog konumuz LR Deluxe Çift Fazlı Makyaj Temizleyici.


 LR markasıyla yaklaşık 2-3 ay önce tanıştım. Çok yakın bir tanıdığım satışını yapıyor. Bende merak ettiğim ,çok satan birkaç ürününü alıp denedim. Başlarda ön yargılı olsam da ürünleri kullandıkça memnun kaldım ve güvenim arttı. Şimdi neredeyse tüm ürünlerini denemek istiyorum :))

Bu ürüne gelecek olursak,
Deluxe serisinden makyaj temizleyicisi. Deluxe serisinde aynı zamanda çok güzel makyaj malzemeleri var. Fondöten ve makyaj astarı alınacak listemde.



Ürünün ambalajı plastik , dökmeli , çift fazlı ve 125 ml. Çift fazlı oluşu benim tercih sebebim çünkü normal makyaj temizleyicilerin çoğu göz makyajımı özellikle maskarayı çıkartırken yetersiz kalıyor.
Kullanmadan önce diğer çift fazlı ürünler gibi iyice çalkalamak gerekiyor. Suya dayanıklı göz makyajını da kolaylıkla çıkarıyor. Göz çevresine bakım yapıyor ve lens kullananlarda rahatlıkla kullanabiliyor.  Her ne kadar yağlı bir etki bırakmadığını yazsa da hafif bir yağlı etki bırakıyor. Ancak bu benim için hiç sorun değil. Gözümde yanma ,alerji vs herhangi kötü bir etki yaratmadı. Maalesef birçok  bilindik markanın ürününü sırf gözlerimi yaktığı için kullanamıyorum. En önemlisi bu üründe böyle bir sorumla karşılaşmadım.
Ürünün fiyatı normalde 47 TL. Ama indirimlerde 30-35 TL ye bulabiliyorsunuz. Hatta bu ay kampanyası var. İkili göz makyaj temizleyici 74.90 TL. Benimki bitmek üzere o yüzden tabi ki yedekleyeceğim.
Peki siz bu markayı kullandınız mı? Bana önerebileceğiniz ürünler var mı paylaşırsanız çok sevinirim.

Başka yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın.


1 yorum:

  1. LR ürünü bir kez kullandım, ama çok sevilen bir marka olduğunu biliyorum :)

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin