Hayata dair her şey!

Post Top Ad

HUNCALİFE CASHMERE GOLD VOLUME BLAST MASKARA


Herkese merhaba,

Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım bir rimel olan Huncalife Cashmere Gold Volume Blast maskaradan bahsetmek istiyorum.



Öncelikle söylemeliyim ki bu benim Huncalife markasından kullandığım ilk ürün.

Maskaranın özellikleri;

  • Altın renkli metal bir ambalaja sahip.
  • İçeriğindeki argan yağı ile kirpiklere bakım yapıyor.
  • Gayet kalın silikon bir fırçaya sahip. 
  • 6 ay kullanım süresi var.
  • Kirpiklere dolgunluk ve simsiyah etki veriyor.


Benim yorumlarıma gelecek olursak;

İlk başlarda yapısı biraz ıslak gelmişti. O yüzden biraz akma bulaşma sorunu yaşamıştım. Sonra zamanla o ıslaklık azaldı. Tek katta olmasa da 2.katta vaat ettiği dolgunluk ve siyah etkiyi de yakaladım. Ancak ne yazık ki biraz kirpikleri yapıştırıyor. Tek kat sürdüğümde sorun yok ancak 2. katı geçtiğimde kirpiklerimi yapıştırdı. O yüzden çoğu zaman tek kat sürerek kullandım. Temizlemesi kolay. Göz makyaj temizleyici ile kolayca çıkıyor.  Fiyatı 15-20 TL arası bir şeydi sanırım. Yani ne çok beğendim ne de çok kötü diyebilirim. Ama ben tekrar özellikle arar bulur satın alır mıyım hayır almam. Yine uygun fiyata çok daha güzel maskaralar mevcut. Ama tabi ki bunlar benim yorumlarım. Benim kirpiklerimde yapmış olduğu etkiler.  Benim beğenmediğimi siz beğenebilirsiniz.

Şimdilik hoşçakalın, sevgiyle aşkla kalın...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin