Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #30


Herkese merhaba,

Yine bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. Baya bir süredir bitenler yazmıyormuşum.

Acaba hangi ürünleri  bitirmişim. Neleri beğenip, neleri beğenmemişim. Hadi birlikte bakalım :))





OGX Keratin Oil şampuan : Ogx markasını ilk kez denedim. Özellikle saçlarımı boyattıktan sonra oluşan yıpranmalara karşı memnun kaldım diyebilirim. Şuan elimde farklı bir çeşidi daha var o bittikten sonra tekrardan alabilirim.

Loreal Elseve 3 Mucizavi Kil Şampuan: Benim saçıma hiç uymayan hiç memnun kalmadığım bir ürün. Saçımı derinlemesine temizlediğini hissetmedim ve ferahlık falanda vermedi. Saçımda ağırlık hissetmedim ama saçımda kepek oluşumuna sebep oldu. Sürekli bir kaşıntı durumu söz konusuydu ve  en önemlisi saçlarımı hemen yağlandırdı. Saçlarımı her gün yıkamak zorunda kaldım. Yani benim kesinlikle hiç memnun kalmadığım ve bir daha almayacağım bir ürün.

Palmolive Feel Good Duş Jeli: Kokusu tam yaz aylarına uygun güzel bir duş jeli. Palmolive markasını zaten genel olarak başarılı buluyorum. Birçok ürününden memnun kaldım. Yeniden alabilirim.




Bielenda Clean Skin Nemlendirici Etkili Temizleme Suyu: Ayrıntılı yazısını şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Genel anlamda beğendiğim bir üründü. Watsons kasa arkası indirimden almıştım.  Denk gelirsem yeniden alabilirim.

Estee Lauder Revitalizing Supreme Creme:  Estee Lauder ürünlerini baya seviyorum. Bu ürünü de çok beğendim. Cildin gençlik ışıltısını dışarı çıkarmayı amaçlar. Cildin kolajen üretimi destekte bulunur.Gerçek anlamda etkisini gördüm diyebilirim. Cildi kesinlikle yağlandırmıyor. İpek gibi bir cilde kavuşuyorsunuz. Karma -yağlı ciltler çok sevecektir.  Yeniden alınacaklar listemde.

Estee Lauder Revitalizing Supreme Creme Eye: Aynı serisinin göz kremi. İkisini birlikte kullandım ve etkisini daha rahat gördüm. Göz kremi olarak yine bu da alınacak listemde.

Kiehl's Oil Elımınator Deep Cleasıng Exfolıatıng Face Wash : Ayrıntılı yazısına şuraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Özellikle yağlı cilde sahip olanların denemesini öneriyorum.

Garnier Saf & Temiz Sauna Etkili Kil Maskesi : Benim için olmasa da olur diyebileceğim bir ürün. Pek bir etkisini görmediğim bir kil maskesi. Tekrar almam.

Skınlıte Relaxıng & Calming Lavender Mask: Mis gibi lavanta kokusuyla gerçekten rahatlatan ve yatıştıran bir maske. Lavanta kokusunu seviyorsanız deneyebilirsiniz.

Çeşitli marka pamuklar : Her bitenlerin demirbaşları. Benri markası gereksiz pahalanınca bende alternatif markalara yöneldim. Watsons'ın kendi pamuğu da oldukça başarılı.




Gülşah Aseton: Özellikle koyu renk ojeler için aseton tercih ediyorum. Yoksa genelde asetonsuz oje çıkartıcıları kullanıyorum. İndirimde hangisine denk gelirsem onu alıyorum.

Procsin Bubble Mask Foam : Kullanımı oldukça eğlenceli ama vaat ettiği gibi enerji verdiğini düşünmüyorum. Elimde farklı markaların temizleme ürünleri olduğu için tekrar almam.

Veet Sir Ağda Bantları : Özellikle tatillerde hayat kurtarıcı. Kullanımı çok kolay ve pratik. Her daim yedeğim de olacak bir ürün.

Komili Sıvı Sabun: Kokusunu mutlaka koklayın. Ben çok beğendim. Yedeğimde yenisi mevcut.

Kalyon Tırnak Güçlendirici Oje : Sürekli kullandığım bir ürün. Bundan daha iyisini kullanmadım. Mutlaka deneyin.

Splat Maxımum Diş Macunu : Her indirimde mutlaka yedekliyorum. Birçok çeşidini denedim. Maxımum da beğendim. Şuan elimde farklı bir çeşidi var onu kullanıyorum.

The Body Shop Brıtısh Rose El Kremi : The body shop ürünlerini sevmeyen var mı :)) şahsen ben bayılıyorum. Hayvanlar üzerinde test etmiyor oluşu ise ayrıca gönlümü feth ediyor. Gül kokusunu sevenlerin beğeneceği  bir krem. Nemlendirmesi orta seviye. Gün içerisinde tazelemek gerekiyor. Yapısı normal. Kokusu ise sizi gül bahçesinde hissettiriyor.

Cashmere Ferahlatıcı El & Vücut Kremi : Cashmere markasını ilk kez denedim. Uygun fiyatlı alınabilecek nadir markalardan biri. Kokusuna yine hayran kaldığım bir ürün. Yapısı TBS 'a göre biraz daha yoğun ve nemlendirmesi bir tık daha iyi. Denk gelirsem yine alabilirim.

Benim bitirdiğim ürünler bu şekildeydi. Aralarında sizlerin kullandığı ürünler varsa yorum bırakırsanız çok sevinirim.

Başka bir yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın...







1 yorum:

  1. loreal elsene ballı olanı vardı bır ara sarı ambalajlı olan o cok guzeldı . ıyı bıtrmıssın yıne harıkasın!

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin