Hayata dair her şey!

Post Top Ad

KİEHL’S OIL ELIMINATOR DEEP CLEASING EXFOLIATING FACE WASH



Merhaba,

Bugün sizlere uzun zamandır düzenli olarak kullandığım Kiehl's Oil Eliminator Deep Cleasing Exfoliatıng Face Wash dan bahsetmek istiyorum.



Kiehl’s ürünlerini genel olarak seviyorum. Şimdiye kadar kullandığım bir çok ürününden de memnun kaldım. Aynı şekilde eşimde bir çok ürününü çok severek kullanıyor. Aslında bu ürün for men olarak geçiyor. Ama ürünü daha çok ben kullandım diyebilirim. Neredeyse  artık bitmek üzere. 



Ürünün vaadleri;
·         Günlük kullanılan ve sülfat içermeyen bu güçlü temizleyici , cilt yüzeyindeki fazla yağı ve gözeneklerin içine yerleşmiş kalıntıları kuruluk hissi yaratmadan temizler.
·         Formülündeki kayısı çekirdeği parçacıkları cilt yüzeyindeki ölü hücreleri temizler ve cildi kalıntılardan arındırarak gözenek görünümünü azaltır.

                                           
·         Bol köpüren formülü sayesinde teri ve yağı temizler, ciltte yumuşak bir his bırakırken parlama görünümünü azaltır.
·         Yağ içermez ,paraben içermez , sülfat içermez.



İçeriği; 


Argan Kabuğu
Nazik bir şekilde arındırır ve cildi yumuşatmaya yardımcı olur.





Mikronize Kayısı Çekirdekleri

Kayısı çekirdeklerinden çıkartılan ve son derece rafine bir meyve yağı olan kayısı çekirdeği yağı doğal bir E vitamini deposu olup ciltle de gayet uyumlu bulunmuştur.



Salisilik Asit
Ciltteki ölü hücreyi gidermeye yardımcı içerik.





Ben özellikle ciltteki fazla yağı gidererek , parlamayı ve gözenek görünümünü azalttığını vaad ettiği için denemek istedim. Makyajımı sildikten sonra elimle yada konjac süngerle uygulayarak yüzümü yıkadım. Hafif dairesel hareketlerle tüm yüzüme uygulayarak köpürttüm. Sonrasında ise ılık suyla yıkadım. Kendine özgü bir kokusu var ama sala kötü değil. Kullanım sonrası yüzümde herhangi bir kuruluk vs. yapmadı. İçerisindeki kayısı çekirdeği parçacıkları yüzümü tahriş etmedi. Cildim yumuşacık oldu. Düzenli kullanım sonrası cildimdeki parlamayı kontrol altına aldı diyebilirim. Gözenek görünümünde bariz bir fark gözlemlemedim ama açıkçası o yönden çok ta büyük beklentim zaten yoktu. Benim için fazla yağı gidererek parlamayı önlemesi beğenmem için yeterli.
Bendeki 75 ml ‘lik seyahat boy olanı. Normal boy 200 ml ve fiyatı 115 TL. Almak isterseniz Kiehl's adresinden satın alabilirsiniz. Özellikle yağlı cilte sahip olanların mutlaka denemesini tavsiye ediyorum.

Başka bir yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin