Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BOBBİ BROWN LONG-WEAR EVEN FİNİSH FOUNDATİON SPF 15


Merhaba;

Bugünkü konuğumuz Bobbi Brown Long-Wear Even Finish Foundaten SPF 15. 

Bu Bobbi Brown'dan denediğim ilk fondoten. Karmadan yağlıya dönük bir cildim olduğu için özellikle yağsız formüllü oluşu sebebiyle bu fondoteni seçtim. 


Özellikleri; Doğal görünüm yaratan uzun süre kalıcı fondöten. Rahat hissedilen ve nemlendirici, orta-tam kapatıcılık sağlayan yağsız formül asla maske gibi görünmez.

Gliserin ve shea yağı cildin nemlendirilmiş hissedilmesini sağlarken jel bazı hafif bir doku yaratır. En nemli iklimlerde bile 12 saate kadar kalıcıdır. Cildi SPF 15 güneş koruması, E ve C Vitaminleri ile zararlı etkilerden korur.


Şu ana kadar kullandığım en ince yapılı, en hafif  fondotenlerden biri. Hatta BB , CC kremler kadar yapısı ince. Mat bitişli bir fondoten ancak öyle donuk gösteren tarzda değil. Günlük kullanıma çok uygun. Özellikle yaz ayları için ideal.  Kapatıcılığı orta. İnce yapılı olduğu için asla çizgilere dolmuyor. Hafif bir lavanta kokusu var. Hatta ben ilk başta o kokuyu beyaz sabunla yeni yıkadığım süngerimden geliyor sanmıştım ama sonra lavanta kokusunun fondotenden geldiğine ikna oldum. :)) 


Koku hassasiyeti olanlar kokusuna biraz takılabilir ama lavanta kokusu olması beni hiç rahatsız etmedi. Bendeki Sand rengi. Tenimle uyumunu sevdim. 3 damla ürün tüm yüzüme yetiyor. Yapısı oldukça sıvı ve uygulaması da oldukça kolay. Sünger yada fırçayla çok rahat uygulayabilirsiniz. Kalıcılığını arttırmak için öncesinde baz uygularsanız çok daha güzel sonuç elde edebilirsiniz. 


Bobbi Brown online sitesinde  indirimsiz fiyatı 190 TL. Ben indirim zamanında denk gelip almıştım. Zaman zaman güzel kampanyaları , indirimleri oluyor. Öyle bir zamanda denk gelirseniz ve özellikle cilt yapınız benim gibi karma-yağlı bir ciltse şans vermenizi öneririm. 

Tavsiye edebileceğim bir ürün. 

Hoşçakalın...

1 yorum:

  1. Bobbi Brown'un ten ürünlerini çok merak ediyorum ama hiç denemedim, mağazada denemek lazım artık Sephora'lara da gelmiş.:)

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin