Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #16


Herkese Merhaba,  

Geç de olsa dolu dolu Şubat ayı bitenler yazısı ile karşınızdayım. Bu aralar içimde hiç yazmak gelmiyor ama kafamı dağıtmak için biraz ihtiyacım olduğunu düşündüm ve yazmaya karar verdim. Bakalım bu ay hangi ürünleri bitirmişiz. Acaba beğenmişmiyiz.


Hadi hemen incelemeye başlayalım.


Yves Rocher Yağlı Saçlar için Şampuan
Yağlı bir saç tipine sahip olduğum için farklı markanın ürünlerini deneyip, bana en uygun ürünü  bulmaya çalışıyorum. Yves Rocher'in genel olarak ürünlerini beğendiğim için bu şampuanını da denemek istedim. Temizleme hissi güzel, kokusu fresh ancak yağlandırmayı geciktirmesi konusunda istediğim performansı alamadım. Eğer çok yoğun yağlanmanız yoksa yinede şans verebilirsiniz.


HC Hair Care Yağlı saçlar için Şampuan
 Ayrıntılı olarak yazısını şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Kesinlikle gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir ürün. Tabiki hemen siparişverip kullanmaya devam ediyorum. 

Le Petit Marseilials Pamuk ve Gelincik Sütü Duş Jeli
Le Petit Marseilials duş jelleri arasında kokusunu en sevdiğim çeşidi bu. Kremsi yapısı sayesinde duştan çıktıktan sonra bile teninizde o yumuşaklık hissi hala devam ediyor. Şuan farklı bir çeşidini kullanıyorum ama kullanmaya devam edeceğim kesin. 


Neutrogena Göz makyaj temizleyicisi
Her ne kadar favorim Yves Rocher göz makyaj temizleyicisi olsa da uygun fiyatlı olması sebebiyle Neutrogena'nın göz makyaj temizleyicisini de oldukça beğendim. Çok nadir gözümde yanma yaptı ama onun dışında temizlemesini oldukça başarılı buldum. Şuan yedekte bir tane daha var. Kullanmaya devam.

Murad AHA/BHA Exfoliating Cleanser
Tek kelimeyle bayıldım. Cildinizdeki ölü derilerden arındırıp zamanla cilt lekelerinden kurtulabiliyorsunuz. Benim cildimde ciddi bir lekelenme olmadığı için o yönden bir farkını gözlemlemedim. Ancak cildimin rengini eşitlediğini söyleyebilirim.Güzel bir indirime denk gelirsem kesinlikle yeniden alacağım.

Silk and Clear T&U Strip Burun Bandı
Çok ortada bir ürün elimde birkaç tane daha var. Onlar bittikten sonra net bir fikir söyleyebilirim.

Cyrene Absolute Overnight Age- Resetting Cream Gece Kremi
Cildimle uyumunu sevdim kullanım sonrası verdiği yumuşaklık hissi güzeldi. Numune ürün olmasına rağmen çok az bir miktarı tüm yüzüme uygulamaya yetti. Elimdeki ürünler bitince büyük boyunu almayı düşünebilirim.

Madame Coco Cachemire Likit Sabun
Kokusu çok güzeldi keşke hiç bitmeseydi.

İpek Pamuk
Her bitenlerde olmazsa olmazım.

SuperDrug Asetonsuz Oje Çıkarıcı

Tırnağa zarar vermemesi açısından benim çok severek kullandığım ürün. Genel olarak performansından memnunum. Koyu renk ojeleri çıkarmada bile başarılı. 

İpelina Kulak Temizleme Pamuğu
Kesinlikle  rengarenk olmaları açısından çok sevimliydi. 


ISANA Deo Roll on Sport
Rossmann mağazalarında satılan bu ürünü eşim için almıştım. ve eşimin kullanım sonrası düşüncelerini birebir aktarıyorum. ''Isana'nın bu ürünü oldukça zayıf buldum. Koruma etkisi düşük ve terlemeye karşı etkili değil. Genel olarak beğenmedim.''

Rexona Men Invisible Black and White  Deodorant
Bu ürünü yine eşim kullandı. Eşimin düşünceleri şu şekilde: '' Spor sonrası etkili değil. Kokusu kalıcı olmamakla beraber Roll on ürünü ile birlikte kullanılmalı. Yoksa pek etkili değil. Eski Rexona ürünleri daha etkiliydi sanki. Yinede fiyat ve uygunluk açısından kullanılabilir.''

Bizim Şubat ayı bitirdiğimiz ürünler bu şekildeydi. Aralarında sizlerinde kullandığı ürünler varsa yorum bırakırsanız çok sevinirim. Başka bir yazımda görüşmek üzere şimdilik Hoşçakalın...



2 yorum:

  1. Gelsın yenıler canıkom cok guzel bıtırmıssın bravo :)

    YanıtlaSil
  2. gelsin yenler canım ısana daha çok gençlere yönelik ürünler çıkarıyor zaten :)

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin