Hayata dair her şey!

Post Top Ad

HC HAİR CARE YAĞLI SAÇLAR İÇİN BİTKİSEL BAKIM ŞAMPUANI

Merhaba,

Bugün sizlere bir süredir düzenli olarak kullandığım HC HAİR CARE bitkisel bakım şampuanından bahsetmek istiyorum.


HC HAİR CARE Yağlı saçlar için bakım şampuanı;
Saç derisini, doğal yağ ve nem dengesine zarar vermeden temizler. Saçın kuvvet ve esnekliğini, dış etkenlere karşı direncini artırır. İçeriğindeki HC HAİR CARE Extract ve vitaminler, saç foliküllerinin güçlenmesini sağlar, dökülmenin önlenmesine yardımcı olur.



İçeriğinde SLES (Sodıum Laureth Sulphate), SLS (Sodıum Lauryl Sulphate), Paraben ve Formaldehit bulunmuyor.


Benim yorumlarıma gelecek olursak;

Öncelikle şunu söylemeliyim ki şampuan çok köpürmüyor. Böylece ne kadar çok köpürürse o kadar iyidir algısının ne kadar yanlış olduğunu bir kez daha anlamış olduk. Sonuçta marketlerde satılan içi kimyasal ürünlerle dolu bir çok şampuanın muhteşem köpürme performansı hepimizi cezbediyor biliyorum. :)) Hal böyle olunca da uzun vadede saçlarımızda dökülme , matlaşma ve cansızlaşma gibi olumsuz durumlar meydana geliyor.

Ürünün özellikle içeriğinin  temiz olmasını çok beğendim. Bitkisel hoş bir kokusu var beni rahatsız etmedi. Kullanımı çok kolay pompalı bir ambalaja sahip.


İlk kullanıma istinaden ikinci kullanımda biraz daha köpürür hale geliyor. Dökülme konusunda pek etkisini göremesem de yağlı saçlarımdaki yağlanmayı geciktirdiğini gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Daha öncesinde 1 günde yağlanan saçlarım şimdi 2 güne hatta 3 güne kadar dayanabiliyor. Saçımdaki yağlanmayı gerçekten ciddi oranda kontrol altına aldı. Saçımın gerçekten temizlendiğini hissedebiliyorum.

Ben ürünü kullandıktan sonra sadece saç uçlarıma saç açıcı yağ kullanıyorum.  O da saç uçlarım boyalı olduğundan dolayı biraz kuruduğu için.
Kesinlikle şiddetle tavsiye edeceğim bir ürün. Korkmadan alın deneyin.

Fiyatı da bitkisel içerikli ürünlere göre bence gayet uygun. 300 ml fiyatı 35 TL.

Lila Kutu  ve Sacbakımcom dan sipariş verebilirsiniz.

3 yorum:

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin