Hayata dair her şey!

Post Top Ad

KİEHL'S ULTİMATE MAN RAZOR BUMP RELİEF

  
   Merhaba,

Bugün sizlere ilk defa bir erkek bakım ürünü hakkında  ve eşim tarafından yorumlanan bir ürün paylaşıyor olacağım. 
KİEHL'S ULTİMATE MAN RAZOR BUMP RELİEF bakım ürünü her ne kadar erkek bakım ürünü olsa da bayanların bacaklarındaki batık sorununa karşı da kullanılabileceği bir ürün olduğunu belirtmek isterim. 
Ve sizleri eşimin yorumlarıyla başbaşa bırakıyorum...




    Selamlar;

Bu benim  blogdaki  ilk yazım.  Eşim sayesinde bende birkaç bakım ürünü deniyorum. Ve sonuçlarını da sizlerle paylaşmak istedim. Ara ara erkek bakımında kullandığım ürünleri burada yorumluyor olacağım. İlk olarak bugün sizlere Kiehl's Ultimate Man Razor Bump Relief bakım ürününden bahsetmek istiyorum. Çoğu erkeğin sıkıntı yaşadığı, tıraş sonrası batıklar ve tahriş sorununa çözüm Kiehl’s’den gelmiş.

Ultımate Man Razor Bump Relift

  • Sakaldaki kıl dönmelerine ve tıraştan kaynaklı tahrişlere karşı koruma sağlar. 
  • Etkili ve rahatlatıcı şekilde cildi hazırlar.
  • Daha iyi bir cilt görünümü ve azalan tahriş için cildi ölü hücrelerden hafifçe arındırır.
  • Yüz, boyun, bacaklar gibi tıraşın tahrişe sebep olduğu tüm bölgelerde kullanılabilir.


 İçerisinde;



Yakı Otu
Kuzey Kanada çayır ve ormanlarından temin edinilen bu otun özü yatıştırıcı faydalarıyla bilinir.




Zencefil Kökü Özü
Antioksidan ve antilipidemik etkisi olduğu bilinmektedir; yağ fazlasını emer.


Günde 2 defa kullanımla tahriş olan bölgede rahatlama sağlıyor ve batıkları önlüyor. Ben 2 aylık kullanımım sırasında oldukça memnun kaldım. Normalde haftada bir veya 2 defa tıraş olan biriyim bu yüzden batık sorunum ve tahriş oldukça fazla oluyordu. Sakal uzatmak isteyen beyler içinde tavsiye edebileceğim bu ürün sakal uzatma sırasında yaşadığımız kaşıntı sorununu da en aza indirgiyor ve sakalın daha da yumuşamasına sebep oluyor. Tıraş sonrası kullanımında da cilde ferahlık kazandırıyor. Her gün sabah ve akşam yatmadan yüzünüze uygulamanızı tavsiye ederim.
Bu arada 125 ml fiyatı 85 TL.

Başka bir yazıda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın...
Erdem Soncul

1 yorum:

  1. bir erkek gözüyle yorumlanması çok iyi olmuş beyler de yararlansın ..:-))

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin