Hayata dair her şey!

Post Top Ad

SPLAT LOVE DİŞ MACUNU

Herkese merhaba,

Bugün sizlere AŞK kokulu bir ürün olan Splat LOVE diş macunundan bahsetmek istiyorum.




Splat ürünleri ile #guzelligimizannemizden etkinliği sayesinde tanıştım. Farklı farklı çeşitlerinin arasından Special serisinden Love bana denk geldi. Tam bir aşk kadını olarak bu bir işaret değildir de nedir :))







Splat Türkiye piyasasında oldukça yeni bir marka. Special serisi, Professional serisi , Express serisi ve Junior olmak üzere farklı farklı serilerde diş macunları bulunuyor.
Tüm Splat ürünleri özgün yenilikçi bileşenler içermektedir. Hiç bir Splat ürününde sentetik koruyucu- Triklosan ve Klorheksidin bulunmamaktadır, köpürten madde ise minumum seviyesindedir. Tüm çocuk diş macunları ve yeni Splat ürünleri Sodyum Lauryl Sülfat ve Sakarin içermez.


Special serisine ait Love diş macununun  Aktif bileşenleri;
Japonya Perillası tohumu ekstresi, Dipotasyum Gliserizin, Doğal Disakkarit, Lisozim ve Sodyum Lauril Sarkosinat içermektedir.
SLS, Florür, Triklosan, Klorheksidin, Sakarinar ve Alkol bulunmuyor. 
Düzenli fırçalamayla Perilla tohumu özü plakları yok ederek çürük oluşumuna kaşı korumaya yardımcı oluyor.



İçerisindeki ahududu tadını ve kokusunu çok sevdim. Ağızda gerçekten çok hoş bir tat bırakıyor. Tamamen doğal bir ürün olduğu içinde hiç bir şekilde kimyasal bir tat almıyorsunuz. Ferah bir nefes sağlıyor. Bende diş hassasiyeti de yaratmadı. Düzenli kullanıldığında 4 haftada diş minesinde 1,5 tona kadar beyazlatma sağlıyormuş , ben henüz o kadar farklı bir ton farkı  gözlemlemedim ama hafifte olsa ton farkı yarattığını çok rahat söyleyebilirim.
Artık kimyasal içeren ürünleri hayatımızdan çıkartmaya başlamışken doğal içeriğe sahip Splat diş macunları da bundan böyle tercihim olmaya devam edecek. Özellikle Extreme White , Blackwood ve Gold oldukça merak ettiğim diğer çeşitleri. Elimdeki ürünler bitince ve  mecbur kalmadıkça diğer marka diş macunlarını pek tercih edeceğimi sanmıyorum.

Sizlere de mutlaka ama mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum. Gratislerde bulabilirsiniz.

Splat ürünleri hakkında daha fazla bilgi ve detay için Splat facebook sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Hoşçakalın ve sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin