Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #12

Herkese merhaba,

Yine bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. Bakalım Ekim ayı içerisinde hangi ürünleri bitirmişim.



HUNCA CARE DEFNE ve SARIMSAKLI ŞAMPUAN:  Tüm saç tiplerinin rahatlıkla kullanabileceği bir ürün. Sarımsak ekstraktı bulunmasına rağmen hiç rahatsız edici bir kokusu yok. Aksine çok hoş bir kokusu var. Ancak ekstra bir farklılığını gözlemleyemedim. Sıradan bir şampuandan farksızdı. Bir daha tercih edeceğim bir ürün değil.



REVOX AT KUYRUĞU ŞAMPUANI :  Oldukça merak ettiğim bir üründü. Çok severek kullanıp bitirdim. Detaylı olarak yazısı yazmıştım. Yazıyı şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Set halinde yedekte yenisi mevcut.

PALMOLİVE BODY BUTTER KAHVE HAZZI :  Bir kahve sever olarak çok beğendiğim bir üründü. Kışın, yani sıcak suyla kullanıldığında kokusu biraz ağır, ama yaz için kesinlikle ideal. İçerisindeki %100 minik  kahve çekirdeği özleri ile de çok hoş peeling etkisi yaptığını söyleyebilirim. Yaz aylarında kesinlikle yeniden alınacak.



INSTITUT ESTHEDERM OSMOCLEAN GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ: Şimdiye kadar kullandığım en güzel ve memnun kaldığım göz makyaj temizleyicisi. Detaylı yazısını şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz. İndirimli olarak bulursam kesinlikle yeniden alacağım.

CAUDALİE EAU DE BEAUTE GÜZELLİK İKSİRİ : Yine çok severek kullanıp bitirdiğim ve yedeklediğim bir ürün. Cilt bakım rutinimde yerini aldı. Detaylı yazısını buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

CYRENE INSTANT CALM FACIAL TONER : Temiz içerikli olmaları sebebiyle Cyrene markasını çok sevdiğimi biliyorsunuz. Bu mini boy tonik te yine beğendiğim bir ürün oldu.Şuan papatyalı yağlı ciltler olan toniği kullanıyorum. Bitince bunun büyük boyunu alabilirim.


ESTEE LAUDER MODERN MUSE CHİC EAU DE PARFÜM : Kokusunu gerçekten çok beğendiğim, tenimede çok yakıştıdığım,  kalıcılığı ise orta seviyede bir parfümdü. Yılbaşı indiriminde denk gelirse yeniden almayı düşünüyorum.

SUPERDRUG ASETONSUZ OJE ÇIKARICI : Neredeyse her bitenlerde gördüğünüz, watsonlarda bulabileceğiniz bu oje çıkarıcıyı beğendiğimi söylememe gerek yok sanırım. Tırnağıma zarar vermeden temizlemesi benim için en büyük artısı.

NİVEA MEN 48h ETKİLİ DRY İMPACT ROLL ON : Benimde eşiminde beğenerek kullandığı bir ürün. Ah keşke içerisinde Aluminum Chlorohydrate bulunmasa. Sanırım daha temiz içerikli ürünlerle yola devam.



MADAME COCO LİKİT SABUN :  Ambalajının rengine vurulup almıştım ama sıradan bir sabundan farksızdı. Kokusuda hem çok hoş değildi hem de kalıcı olmadı. Bir daha alırmıyım bilmiyorum.

LİSTERİNE STAY WHİTE AĞIZ BAKIM ÜRÜNÜ:  Gargara olarak Listerine' den  farklı bir ürün nedense kullanamıyorum. Tadını, etkisini beğeniyorum. Farklı çeşitlerini kullanıp kullanıp duruyorum.


FRESH'N SOFT MAKYAJ TEMZİLEME MENDİLİ : Normal ve karma ciltler için uygun bu makyaj temizleme mendilleri özellikle seyahatlerde ya da yorgun olduğunuz zamanlarda makyajınızı çıkarmak için kurtarıcı oluyor. Ten makyajını çıkartmak da başarılı bulsam da göz makyajını çıkartmak da biraz yetersiz kaldığını söyleyebilirim. Detaylı yazısını blogumda yazmıştım, buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. İndirim zamanında yedeklemeyi düşünüyorum.

LİMONİAN 3 ADIMLA BURUN MASKESİ : Kore kozmetik markası olan Limonian'ın bu maskesini her bir uygulama için 10-15 dakika beklemek biraz sıkıcı geldi. Siyah nokta temizlemesi orta sevideydi. Ama en son uygulanan cildi dinlendirici ve gözenekleri sıkılaştırıcı maskesini ise çok beğendim. Uygulama bittikten sonra resmen cildimin parladığını ve ışıldadığını farkettim. Yeniden almayı düşünüyorum.

İPELİNA OJE TEMİZLEME PEDİ : Pratik oluşunu gerçekten çok sevdim. Çantaya at çık. Pedin yarısı bile  iki elinize yeterli oluyor. O kadar etkili yani. Yedekte yenisi mevcut.

MAKYAJ TEMİZLEME PAMUKLARI : Benri ve fresh'n soft pamuklar  favorilerim.

Benim Ekim ayı bitirebildiğim ürünler bu şekildeydi. İçlerinde sizinde kullandığınız, memnun kaldığınız yada beğenmediğiniz ürünler var mı? Yorunlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim.

Bugünlükte benden bu kadar.
Hoşçakalın, Sevgiyle kalın...

1 yorum:

  1. Burun bandını çok merak ediyorum ama orta seviyede temizliyorsa hiç gerek yokmuş. Gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin