Hayata dair her şey!

Post Top Ad

GÜLSHA GÜL SUYU VE YÜZ BAKIM YAĞI

Merhaba ;

Bugün sizlere #guzelligimizannemizden etkinliğinde tanıştığım ve hediye edilen harika iki  üründen bahsetmek istiyorum.




Gulsha Rosa damascena Gül Distilesi

Ürün hakkında kısaca bilgi vermek gerekirse;


Gulsha Gül Suyu geleneksel gül distilesidir
Yüksek rakımlı gül bahçelerinde yetiştirilmiş güllerin en güzelleri seçilerek titizlikle üretilen Gulsha Gül Suyu, üretimin her aşamasına ayrı bir özen gösterilerek hazırlanır.
%99,9 doğal çiçek özü
Paraben, sülfat, suni boya veya koku içermez.


Gül suyunu yaz boyunca buzdolabında sakladım ve yaz sıcaklarında serinletici etkisi ile vazgeçilmezim oldu. Sprey formundaki cam şişeli ambalajı ile kullanımı oldukça kolay. Gündüzleri ihtiyaç duyduğum her an serinlemek için, akşamları ise tonik niyetine kullandım. Kullanım sonrası cildinizin ferahladığını ve canlandığını hissedebiliyorsunuz. Çok yoğun harika bir gül kokusuna sahip. Ama asla rahatsız edici bir kokuya sahip değil. Özellikle yağlı ve gözenek problemi olan ciltlere gül suyunun çok iyi geldiği bilinir. Benim cildimde yağlı olduğu için gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir ürün. Daha öncede bir çok farklı markanın gül suyunu kullanmıştım. Ama Gülsha gül suyunu kullandıktan sonra diğer markalardan olan farkını sizde anlayacaksınız. 

Gulsha Rosa damascena Yüz Yağı


  • Cilde oksijen sağlayarak, iyileşmesine yardımcı olur,
  • Herhangi bir yağ kalıntısı bırakmaksızın güçlü bir nemlenme sağlar,
  • Yağ/sebum üretimini dengeler,
  • Cilde yumuşaklık verir,
  • Cildin esnekliğini artırır,
  • Cildi yeniler ve ışıltı kazandırır.
Yüz yağı, sivilceli ciltler de dahil olmak üzere, her cilt tipi için uygundur.

%100 doğal üründür.
Paraben, sülfat, sunî boya veya koku içermez.

Gülsha yüz bakım yağına gerçekten tek kelimeyle bayıldım diyebilirim. Kullanm süre boyunca cildimde ekstra bir yağlanma yapmadı. Her hangi bir alerjiye vs. sebep olmadı. Genelde akşamları temiz cildime tonikten sonra uyguladım. Çok ince hafif bir yapısı var ve nemlendirmesi çok güzel. Kullanım sonrası cildim yumuşacık pamuk gibi oldu. Kesinlikle büyük boyunu alıp cilt bakım rutinimde yerini alacak bir ürün. Birkaç damlası zaten tüm yüzünüze yetiyor.


Her iki ürünüde çok severek kullandım ve sizlerede gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum. Yeni bir tonik arayışı içerisindeyseniz daha doğal ve faydalı bir ürün olan Gül suyunu mutlaka denemelisiniz. Elimdeki ürünler bitince kesinlikle yeniden alacağım. 
Ürünler hakkında daha fazla bilgi ve satın almak isterseniz 
online sitesine bakabilirsiniz. 

Şimdilik hoşçakalın ve sevgiyle kalın...

1 yorum:

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin