Hayata dair her şey!

Post Top Ad

DERMA -E HYDRATİNG DAY CREME

Merhaba,

Bugün sizlere son zamanlarda favori nemlendiricim olan Derma E Hydrating serisinde bulunan nemlendirici gündüz kreminden bahsetmek istiyorum.


Derma  e ürünleri daha önceden çok merak ettiğim ama yine bir türlü deneme fırsatı bulamadığım markalardan biriydi. #guzellıgımızannemizden etkinliğinde sponsor olduklarını görünce gerçekten çok sevinmiştim.



Derma e  Amerika'nın 1 numaralı natural cilt bakım markası. Whole Foods Magazine tarafından 5 defa "En İyi Cilt Bakım Ürünleri" ödülünün sahibi olan derma e gözle görünür sonuçlar sunan en çok güvenilen doğal cilt bakım markasıdır. Bilimsel olarak kanıtlanmış vitaminler, antioksidanlar ve bitkilerden yararlandık, derma e; her cilt tipine ve ihtiyacına yönelik etkili, doğal sonuçları sağlamaktadır. 
Derma e ürünlerinde SLS, paraben, mineral yağlar, lanolin, gluten, sülfat, GMO bulunmaz. Ürünlerinin hepsi vegan ve hayvanlar üzerinde test edilmiyor.  Derma E Hydrating Day gündüz kremi, aynı zamanda anti aging etkili bir nemlendirici. Zengin formülünde Hyalüronik asit, Yeşil çay ve vitamin E içermektedir. İnce çizgilerin ve kırışıklıkların görünümünü azaltırken kolajen ve elasin yapıyı güçlendirir.

 Normal, kuru ve olgun ciltler için uygun olsa da benim  karma yağlı cildimde ne ağırlık ne de ekstra bir yağlanma yapmadı. Kış aylarında dönem dönem yaşadığım  kuruluğuma da çok iyi geleceğine eminim. Çok hafif bir yapısı var. Kremi kullanır kullanmaz cilt tarafından hemen emiliyor. Ürünü yaklaşık 1,5- 2 aydır kullanıyorum. Oldukça bereketli. Çok rahat 3 ay daha kullanırım sanırım. Çok az miktarı tüm yüzünüze uygulamaya yetiyor.  Aslında bu kremin aynı seriden olan gece kremi de mevcut ama ben bu kremi geceleri de kullanmayı sevdim.  Bence hem gündüz hem de gece kullanımına uygun. Geceleri kullandığımda vermiş olduğu nemi sabah kalktığımda hala hissedebiliyorum.

Ürün cam bir ambalaja sahip. Nedense cam ambalajlı ürünler bana her zaman daha doğal ve çekici gelmiştir. Kapağı açtığınızdaysa ayrı bir koruyucu kapakla karşılaşıyorsunuz.


Derma e' nin merak ettiğim bir kaç ürünü daha var. Güzel bir indirim zamanı diğer ürünlerini de denemeyi çok istiyorum. Yaş ilerledikçe içeriğine bakmadan artık her ürünü alıp kullanmak istemiyorum. O yüzden bundan sonra önceliğim kesinlikle temiz içerikli ürünlerden yana olacak. Derma e ürünleri de sanırım her daim favorilerim olmaya devam edecek.
Derma e ürünlerini bir çok anlaşmalı eczane ve dermokozmetik sitelerinden bulabilirsiniz.

                                                      http://www.dermae.com.tr

Sevgilerimle, hoşçakalın...

1 yorum:

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin