Hayata dair her şey!

Post Top Ad

DERMALOGİCA SPECİAL CLEANSİNG GEL

Merhabalar,

Öncelikle herkese iyi haftalar. Haftanın ilk yazısıyla karşınızdayım. Bugün sizlere kullanmaya başlamadan önce oldukça merek ettiğim bir ürün olan Dermalogica Special Cleansing Gel 'den bahsetmek istiyorum.


 Dermalogica ürünleri ile  #guzelligimizannemizden etkinliğinde tanıştım. Sağolsunlar bizlere seyahat boy 3 üründen oluşan bir paket hediye etmişlerdi. Diğer ürünler hakkındaki yorumlarım da  yakında blogumda olucak. Ürünün seyahat boy olduğuna bakmayın oldukça bereketli. 30 ml'lik ürünü yaklaşık 1 aya yakın zamandır kullanıyorum ve henüz bitmedi.



Gerçi nasıl sevmişsem artık son zamanlarda bitmesin diye kullanmaya kıyamıyorum.


Tüm cilt tiplerine uygun ve sabun içermeyen bu temizleme jeli;
içerisindeki doğal sabunotu köpüğü ile toksinlerden arınmamızı sağlarken , lavanta  ve oğul otu özleri ise cildimizin yatışmasını sağlıyor. Jel formunda olduğu için kolayca köpürüyor. Kokusu yok. Suni renklendirici içermiyor.



Benim cildim yağlı olmasına rağmen ekstra bir yağlanma yapmadı. Aksine yağlanma olan bölgelerimdeki yağlanmayı dengeledi. En sevdiğim yanı ise cildin doğal nem dengesini bozmadan birikimleri gidererek cildimi tazelemesi oldu. 250 ml'lik ürünün fiyatı yaklaşık 170 TL civarında. Evet belki fiyatı yüksek gelebilir ama Dermalogica ürünleri vaadleri ile fiyatlarını dengeliyor diyebiliriz.

Dermalogica ürünlerini bir çok dermokozmetik siteden bulabileceğiniz gibi kendi online sitelerinden de ulaşabilirsiniz.

Daha detaylı bilgi ve sipariş için dermalogica online sitesine göz atabilirsiniz.

Şimdilik hoşçakalın 
Sevgiyle kalın...

1 yorum:

  1. bu mini boylar gerçekten çok uzun zaman gidiyorlar minicik bir göz kremini neredeyse 1.5 ay kullandım ben:-))

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin