Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #17


Herkese Merhaba,  

Yine bir bitenler yazısı ile karşınızdayım.



 Bitenler yazısı yazmayı da, okumayı da çok seviyorum. Hele ki ürünleri sonuna kadar kullanıp, yorum yapmak ve yerine yenilerini almak daha da keyifli. Bakalım ben Mart ayında hangi ürünleri bitirmişim. İncelemeye başlayalım,




Cyrene Searene Skın Drınk
 Ayrıntılı yazısını şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Severek kullanıp bitirdim. Antioksidan içeriği ve cildi toparlama etkisi olduğu için  kendisi diğer misel sulardan ayrılıyor. Cyrene ürünleri temiz içerikleri ve vegan olmaları sebebiyle her daim tercih edeceğim ürünler.

Le Petit Marseıllaıs Portakal Çiçeği Banyo ve Duş Jeli
Le Petit Marseilials duş jelleri bu aralar favorim. Kremsi yapıları sayesinde duştan çıktıktan sonra bile teninizde o yumuşaklık hissi hala devam ediyor. Portakal Çiçeği kokusu fresh bir koku ve tazelik hissi uyandıyor. Ama hala favori çeşidi pamuk ve gelincik sütü.


Cyrene Keratinli Saç Bakım Maskesi 
Bildiğiniz üzere Cyrene markasının ürünlerini oldukça severek kullanıyorum. Keratinli saç maskeside şimdiye kadar kullandığım en iyi saç bakım kremi olabilir.Gerçekten çok ama çok beğendim. Kokusu ayrı güzel, kendi ayrı güzel diyebilirim. Kullandıktan sonra saçlarım yumuşacık ipek gibi oldu. Kırıklarım azaldı. Boya sonrası yıpranan saçlarımı ciddi oranda onardı.Gönül rahatlığıyla önerebilirim. Şuan sınırlı sayıda üretimde. Satın almak isterseniz cyrene sitesinden alabilirsiniz.

Evocapıl Saç Dökülmelerine karşı Deri Spreyi
Bu spreyi eşim kullandı ve kendisinin yorumlarını birebir yazıyorum. Kullanımı oldukça kolay, kokusu da rahatsız edici değil. Ancak saç dökülmesini bir nebze durdursa da yeni saç oluşumunda pek işe yaramadı.  Şuan farklı bir markanın ürününü kullanıyorum. Denk gelirsem bir kez daha deneyebilirim.

Otacı Limonlu Zeytinyağlı Doğal Sabun
 İçerisindeki Limon ve saf zeytinyağı ile cildi tahriş etmeden temizliyor ve çok hoş bir koku veriyor. Ancak banyo sırasında çok pratik bulmadığım ve sanırım alışkanlığımdan dolayı duş jellerini daha çok tercih ediyorum.

Duru Gourmet Vişneli Turta Sıvı Sabun
Kokusunu çok seviyorum. Bittikçe ve denk geldikçe yenisini alıyorum.


Colgate Optic White Diş Macunu
Stoğumda olan ürünlerdendi. Severek kullanıyorum. Şuan  splat ürünlerini kullanıyorum. Ama yine de her zaman alabileceğim ürünlerden.

Benri ve İpek Makyaj Pamukları 
Her bitenlerin olmazsa olmazları. En sevdiğim iki marka. Sürekli alıyorum.

Axe Darktemptatıon Deodorant
Yine eşimin kullanıp bitirdiği bir ürün. Kokusu oldukça kalıcı. Yaz ayları için biraz ağır kalabilir o yüzden kışa daha uygun olacağını düşünüyorum.

Bizim bu ay bitirebildiğimiz ürünler bu şekilde. Aralarında sizinde kullandığınız ürünler varsa yorum bırakırsanız çok sevinirim.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın...




1 yorum:

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin