Hayata dair her şey!

Post Top Ad

YEPYENİ BİR ALIŞVERİŞ SİTESİ KOZMİUM.COM

Herkese merhaba,

Bugün sizlere yepyeni bir online alışveriş sitesi olan kozmium.com 'dan bahsetmek istiyorum.

Malum biz çalışan hanımlar işten dolayı alışverişe zaman bulamadığımız için bir çok alışverişi online olarak internet üzerinden yapıyoruz. Öyle ki artık bana dışarı alışverişe çıkmak zor gelmeye bile başladı. İnternet üzerinden hem fiyat araştırması yapmış oluyorum hemde yorulmadan alışverişim adresime kadar geliyor. Gerçekten çok büyük kolaylık. Zaman zaman alışveriş yapmış olduğum siteleri ve yorumlarımı sizlerle paylaşıyorum. İşte size yepyeni bir alışveriş sitesi daha.


Kozmium.com;

Avene, Vichy, Caudalie, Bioderma, Nuxe Paris , La Roche Posay gibi birçok dermokozmetik markayı %30 - %40 - %50 gibi çok güzel indirimlerle bizlere sunuyor.




Premium alışveriş sloganıyla bizlere ayrıcılıklı alışveriş sunmayı hedefliyor. Reçete İnterenet Mağazacılık ticari ünvanı ile faaliyet gösteren Kozmium, Sakarya'nın en büyük eczanesi olan "Merkez Eczane"si iştiraki ile 2014 yılında kurulmuş. 1948 yılında kurulan "Merkez Eczanesi" uzman ve deneyimli kadrosu ile tarihi Uzunçarşı içerisinde sağlık sektöründe üç kuşaktır hizmet vermenin kıvancını yaşamaktadır.

Sitenin alışveriş güvenliğide en yüksek seviyede tutulmuş.  Green SSL" olarak da bilinen, kullanıcı güvenliğini maksimize eden ve e-ticarette en yüksek güvenlik sertifikası olarak kabul edilen EV SSL  (COMODO RSA Extended Validation Secure Server CA) kullanılmaktadır.


Ayrıca sitede 'Fırsat ürünleri, Süper Hızlılar ve Kargo bedava ürünleri' diye farklı katagoride ürünler mevcut. Ben özellikle kozmium.com/m/nuxe-paris ve kozmium.com/m/caudalie ürünlerinden bir kaçını gözüme kestirdim bile. En uygun fiyatlarla birçok dermokozmetik ürünlerden alışveriş yapmak isterseniz kozmium.com a bakmadan geçmeyin. Pişman olmazsınız.

Sevgilerimle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin