Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #37

Herkese merhaba, 

Blog okuma oranları çok düştüğü için  yazı yazmak artık pek içimden gelmiyor.  Ama benim yazarken de okurken de en sevdiğim yazılar bitenler olduğu için yine de yazmak istedim.   Uzun zamandır yazmadığım içinde biten ürünlerim oldukça birikti. 

Bakalım genellikle evlerde olduğumuz bu dönemde neler bitirmişiz . 


Saç ve Vücut Bakımı 



 Syoss Kepeğe Karşı Şampuan: Bu şampuanı indirimden eşim kendisine almış. Kendisi kullanıp bitirdi. Normal sıradan bir şampuan herhangi bir artısı olmadı. 

 Zıaga Keçi Sütlü Şampuan : Bu şampuanı ben Rossman kasa arkası indirimden almıştım. Saçlarımı çok sertleştirdi ve kepek yaptı. O yüzden sevmedim ve tekrar almam.

 Ogx Biotin Collagen Şampuan : Ogx en sevdiğim markalardan biri. Sülfatsız olmasından dolayı yıllar önce kuaförümün önerisiyle almıştım. Denediğim bir çok çeşidinden de memnun kaldım. Her indirimde mutlaka yedekliyorum. 

Head & Shoulders 2 si 1 Arada Erkeklere Özel Dökülme Karşıtı Şampuan: Bunu  kasa arkası indirimden eşim için almıştım. Eşim kullanıp bitirdi. Dökülmeyle alakalı bir faydasını görmediğini söyledi. Sıradan bir şampuandan farksız. 

 CHI Keratin Conditioner : Bu keratin saç kremini yurt dışından almıştım. İnanılmaz güzel bir ürün. Çok beğendim. Saçlarımı yumuşacık yaptı. Kokusu zaten inanılmaz. CHI markasını sanırım Türkiye ye birkaç firma getiriyor. Denk gelirsem kesinlikle tekrar alırım. 

 Farmasi Bubble Bath Orange Blosom Concentrate Duş Jeli : Narenciye kokusunu sevenlerin çok seveceği bir duş jeli. Kokusu çok güzel ve oldukça kalıcı. Konsantre olması sebebiyle daha uzun süre gidiyor. İndirimde çok uygun fiyata almak mümkün. 

 Isana Pearl Duş Jeli : Rossmanlarda satılan Isana markasını uygun fiyatlı olmaları sebebiyle çok seviyorum. Özellikle duş jellerine bayılıyorum. Bu duş jelini de çok sevdim. Yumuşacık ipeksi bir kokusu var. Cildi kurutmuyor. İndirimde 4-5 TL gibi bir fiyata almıştım. İndirim zamanlarında birkaç çeşidini daha almak istiyorum. 

Le Petit Marseillais Organik Frenk üzümü ve Nane Duş Jeli :  Le petit Marseillais'in  güneşli bahçelerden serisinden en beğendiğim çeşidi. Kokusu ferah. Verdiği temizlik hissi yeterli. Arada indirimde gördüğümde yine alırım. 

Cilt Bakımı




 Farmasi Çift Fazlı Makyaj Temizleyici : Güzel bir indirimde çok uygun fiyata almıştım. Açıkcası alırken çok bir beklentim yoktu ama sonucu şaşırttı. Makyajı kolayca çıkartıyor. Yağlı his bırakmıyor.Tüm cilt tiplerine uygun. Farklı ürün arayışında olanlara bir bakın derim. 

Garnier Mineral Termal Koruma Roll-on : Yaz dönemi için almıştım. İçinde çok az kalmıştı kullanıp bitirdim. Alüminyum içerdiği için her zaman kullanmıyorum. Yazın özellikle önemli günlerde ve  dikkat etmem gereken zamanlarda kullanıyorum. Kesinlikle ter kokusunu önlüyor. Sabah kullandığınız zamanki hissi gün boyu koruyor. Tazeleme ihtiyacı bile duymuyorsunuz. O yüzden çok memnunum ve dediğim gibi sadece yazın aşırı sıcaklarda ve özelikle dikkat etmem gereken zamanlarda kullanıyorum. 

Farmasi Aloe Vera İçeren  Oje Çıkarıcı : Bu oje çıkarıcıyı çok sevdim. Kokusu hiç rahatsız etmiyor. Öyle buram buram Aseton kokmuyor. Yeniden alırım. 

Farmasi Nail Care Calcıum : Bir ara tırnaklarım çok fazla kırılıyordu ve o dönem tırnaklarımı güçlendirmek için ojeden önce sürmek için almıştım.  Benim için bir kalyon değil ama fena da değil. 
 Fiyatı kalyon marka ürünlere göre çok daha uygun. Sonlara doğru yapısı çok ağdalaştı o yüzden vedalaşıyoruz. 

LR  Makyaj Temizleme Mendilleri : Özellikle seyahatlerimde taşıma kolaylığı açısından sürekli kullanıyorum. Birçok marka denedim ama en başarılı bulduğum kesinlikle LR. Eğer makyaj temizleme mendillerini seviyorsanız bu markaya mutlaka bakın.

Isana Collagen Booster Kağıt Maske: Kağıt maskeleri çok seviyorum.. Isana markasını ilk kez denedim. Fena değildi. Fiyatları çok uygun olduğu için tekrar alırım. 


T Bölgesi Bantları : Isana ve Rituel de Beaute markasını kullandım. İkisini de çok beğenmedim. Hala favorim Nivea ve Beauty Formulas. 

 Benri Pamuk : Her bitenlerin olmazsa olmazları. Her indirimde yedekliyorum. 


Ağız Bakımı 




  Listerine Stay White Gargara : Listerine en sevdiğim gargara markası. Arada değiştirerek farklı farklı çeşitlerini alıyorum. Etki olarak genel olarak hepsi aynı.

 Signal White Now Gold Diş Macunu : Bu diş macununu marketten 2'li set olarak kampanyadan almıştım. Çok tercih ettiğim bir marka değil. Benim için sıradan bir üründü. 

 Signal White Now CC Diş Macunu : Diğer diş macunundan hiç bir farkı yoktu. İndirimde denk gelip almıştım. Sanırım tekrar almam. 



Erkek Bakım Ürünleri




Paco Rabanne Invıctus Stick Deodorant : Parfümüyle birlikte set olarak almıştık.  Güzel kalıcı bir kokuya sahip. Arada bu şekilde set olarak bulduğumuzda tekrar alırız. 

Emperio Armani Stronger Wıth You Parfüm : Bu parfümü eşime ben hediye almıştım. Tam bir kış kokusu.Kalıcılığı oldukça fazla. Baharatlı kokuları sevenler mutlaka baksın.  

Kenzo Homme Parfüm : Kalıcılığı biraz daha az,  baharatlı ama fresh bir kokuya sahip. Günlük olarak kullanabilirsiniz. Fiyatı da biraz daha uygun. 


Seyahat Boy ürünler 




Fresh Sugar Tinted Lip Treatment SPF 15 : Bittiğine üzüldüğüm ürünlerden biri. Hem SPF koruması sağlayıp hem de nemlendirmesi şahane bir ürün. Bendeki Rose olan pembemsi bir tona sahip. Ben yurt dışından almıştım ama sanırım artık Sephora Türkiye'de de bulunuyor. 

Nars Radiant Creamy Concealer :  Benim en sevdiğim kapatıcılardan biri. Bendeki mini boyu  daha önce de birkaç tane tam boyunu bitirmiştim. Yapısı krem yapıda,  çizgilere dolmuyor ve kapatıcı özelliği  orta-yüksek derecede. Tam boyunun fiyatı son zamanlarda oldukça artmış durumda. İndirimsiz 300 TL civarında. O yüzden büyük bir indirim olmadan şuan bu fiyata tekrar almam.

Too Faced Better Than Sex Maskara :  Sanırım tek bir maskara seçme hakkım olsa kesinlikle bu olurdu. Yıllardır favorim. Özellikle bu mini boylarını alıyorum hem kuruma ihtimali olmadan bitirmiş oluyorum hem de daha pratik taşıması kolay.

 Bobbi Brown Smokey Eye Maskara :  Müthiş bir hacim, akmayan bulaşmayan simsiyah bir pigmente sahip bir diğer beğendiğim maskara. Ne zaman sürsem kirpiklerimiz takma mı diye soruyorlar. Şuan elimde açılmamış birkaç maskaram olduğu için büyük boyunu almayacağım. Marka online da sık sık çok güzel indirimler yapıyor. Denk gelirsem yine bu boyunu alıp atarım kenara. 

  Lush Whıpstıck Lipbalm : Kuru, çatlamış dudaklar için  gerçek bitter çikolata ve tatlı portakal yağı ile yapılan olağanüstü bir nemlendiriciEfsane güzel bir kokuya sahip. Her sürdüğümde yiyesim geliyordu. Lush maalesef ülkemizden çekildiği için ancak yurt dışına gittiğimde alabileceğim bir ürün. 


Estee Lauder Revitalizing Supreme Çok Amaçlı Yaşlanma Karşıtı Nemlendirici Krem : İçerdiği özel moringa içeriği ile ciltteki tüm yaşlanma belirtilerini hedefleyen bir krem.Yoğun dokusu ile ektsra nem sağlıyor. Bendeki 30 ml lik küçük boyu. Düzenli kullanım sonrası bıraktığı etkiyi sevdim. Cildimi yumuşacık ve ışıl ışıl yaptı. İnce çizgilerde tatmin edici etki bıraktı. Memnun kaldığım için de indirimde büyük boyunu sipariş ettim. 

Estee Lauder Advanced Night Repair Synchronized Complex 2 Serum : Bu serumdan kaç tane bitirdim hiç bilmiyorum. Deneme boyunu bile baya bir süre kullanabiliyorsunuz. Etkisini çok beğendiğim bir ürün. Elimdeki benzer ürünler bitince büyük boyu alınacak.

 Simple Micellar Cleansing Water : Bu ürünü hiç ama hiç sevmedim. Makyajı kesinlikle çıkartmıyor. Kullandıktan sonra resmen pandaya döndürüyor. Tekrar almam. 


Benim son biten ürünlerim bu şekildeydi. Genellikle evde olduğumuz İçin renkli kozmetik pek bitiremedim. Son zamanlarda siz neler bitirdiniz? Var mı ortak kullandığımız ürünler yorum yaparsanız sevinirim. Başka bir yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin