Hayata dair her şey!

Post Top Ad

YVES ROCHER DETOKS ETKİLİ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

Merhaba ,

Bugün sizlere Yves Rocher Detoks etkili 3 çay serisi Makyaj temizleme suyundan bahsetmek istiyorum.

Genel olarak Yves Rocher ürünlerini hep başarılı bulmuşumdur. O yüzden de bir çok ürününü  tester'ını bile denemeden, hatta mağazaya bile gitmeden internet üzerinden alıveririm. Senelerdir çok severek kullandığım bir markadır.

Detoks etkili 3 çay serisi makyaj temizleme suyu;  Toksinlerden arındırıcı, cildi canlandıran, detoks etkili bir makyaj temizleme suyu. Yüz, göz ve dudak makyajı için kullanılabiliyor.

İçerisinde ; Yeşil çay özü, Beyaz çay özü, Madagaskar çay özü, yumuşatıcı Organik Papatya suyu ve yatıştırıcı Misk Gülü yağı içeriyor. Kokusu hoş öyle rahatsız edici bir kokusu yok. Cilt temizliğinde de başarılı, yağlı ve yapış yapış bir his bırakmıyor. Durulama gerektirmiyor. Ancak ne yazik ki göz makyajını çıkaramıyor. Heleki suya dayanıklı makyajı çıkarmak için oldukça uğraştığımı söyleyebilirim.   Sonuçunda da göz kenarlarım kızardı. Ayrıca içerisinde ne yazık ki paraben bulunuyor. Yani ilk defa Yves Rocher'ın bir ürününden tam anlamıyla memnun kalmadım. Göz makyajı dışında cilt makyajını çıkarmak için kullanmaya devam ediyorum. Çünkü ciltteki yatıştırıcı özelliğini farkedebiliyorsunuz.Bu özelliğini sevdim.  Göz makyajımı çıkarmak içinse çift etkili makyaj temizleyiciler kullanıyorum.



Ürünün indirimsiz satış fiyatı 32,90 TL. Ben indirim zamanında çok daha uygun bir fiyata almıştım. Açıldıktan sonra 6 ay içerisinde tüketilmesi gerekiyor. O yüzden dikkatli kullanılmasında yarar var.  Bitince yeniden alırmıyım bilmiyorum. Sanırım bu kararı ancak bitirince net olarak söyleyebilirim. Sizde Yves rocher ürünleri incelemek ve satın almak için yves rocher internet sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Bugünlük benden bukadar. Beni soyal medya hesaplarımdan takibe almak isterseniz alt tarafta yer alan bağlantılara tıklamanız yeterli. Ayrıca sağ tarafta yer alan Bu siteye katılın yazan butona tıklayarak blogumu izlemeye alırsanız beni çok mutlu edersiniz. Şimdilik hoşçakalın, sevgiyle kalın...

3 yorum:

  1. tesekkurlerrr...bu markanın urunlerını begenıyorum :)

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım ;) Bana da beklerim :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler Tuğba Nohutlu bende takibe aldım. :))

      Sil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin