Hayata dair her şey!

Post Top Ad

LR COLOURS CLEANSING FOAM

Herkese merhaba,



Bugün sizlere bir süredir denediğim bir ürün olan LR markasının temizleyici köpüğünden bahsetmek istiyorum.
Öncelikle ürünün özelliklerinden bahsedeyim;

Colours Temizleme Köpüğü; derinlemesine sağladığı temizlik sayesinde makyaj kalıntılarından eser bırakmaz, sağladığı nem ile cildinizi besler ve kuruluk oluşmamasını sağlar. 

  • Cildin kurumasını ve gerilmesini önler. Köpük olduğu için cildi temizlerken, tahriş etmez.
  • Yumușak temizleme sağlar.
  • Makyajı temizler.
  • Cilde nem sağlar ve cildi kurutmaz.
  • Her cilt tipine uygundur.
Kullanım sonrası benim deneyimlerime gelecek olursak;

Köpük yapıda olduğu uygulaması oldukça eğlenceli. Cildi gerçekten kurutmadan güzelce temizliyor. Ben öncelikle makyajımı misel su ile çıkartıktan sonra, makyaj kalıntılarından arınmak için yüzümü yıkarken kullanıyorum. Hafif bir kokusu var ama öyle rahatsız olunacak derece de değil. Köpük yapısı sayesinde öyle çabucak ta bitmiyor. Çünkü pamuğa çok döktüm döküldü gibi bir şey söz konusu olmuyor. Cildimde herhangi bir tahriş, sivilse vs yapmadı. Genel olarak temizleme etkisini beğendim. 



İçeriği bu şekilde;
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Glycerin, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Propylene Glycol, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Panthenol, Parfum (Fragrance), Citric Acid, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Magnesium Chloride, Magnesium Nitrate, Triethylene Glycol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Sodium Benzoate, CI 42090 (Blue 1), CI 60730 (Ext. Violet 2)

Evet maalesef içeriğinde SLS var. Eğer ürün içeriklerine takıntınız varsa tercih etmeyebilirsiniz. Fiyatı indirimli 15-20 TL civarındaydı. Uygun fiyatlı ,köpük formunda ürün arayışında olanlar için önerebilirim. 

Başka bir yazımda  görüşmek üzere Hoşçakalın...

2 yorum:

  1. Ben çok içerik konusuna takılmayan biriyim . Bu markaya ait oje çıkarıcı denedim çok başarılıydı.

    YanıtlaSil
  2. SLS nedeniyle tercih etmem sanırım bu ürünü, ama, LR ürünlerinin çoğunu beğeniyorum. Güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin