Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BURBERRY FRESH GLOW FONDÖTEN

Merhaba,

Bugün sizlere Burberry Fresh Glow fondötenden bahsetmek istiyorum.


Cilt tipim gereği genelde mat bitişli fondötenleri tercih ediyor olsam da her zaman aydınlık bitişli fondötenlerin yeri de ayrıdır. O yüzden çok severek kullanıyorum.

Fondötene gelecek olursak;

Ürün klasik burberry ambalajları gibi şık bir ambalaja sahip.Kilitli pompalı oluşu çok güzel. Bendeki rengi No.20 / Ochre.


Spf 15 güneş koruması içeriyor. Yapısı oldukça ince, kapatıcılığı ise orta  seviyede. Kullanmadan önce çalkalamanız gerekiyor. İçerisinde ince ışıltılar mevcut. Yüzünüzde kesinlikle ağırlık yapmıyor. En çok beğendiğim özelliği ise kalıcılığı oldu. Neredeyse tüm gün dayandı diyebilirim. Baz ile uyguladığımda ise daha da mükemmel bir sonuç aldım.



Ben yurt dışından satın almıştım. Ancak Nişantaşı Burberry, bazı Boyner ve Beymen mağazalarında bulabilirsiniz. Ürünün normal fiyatı 230 TL gibi bir fiyata sahip ancak indirim zamanında 130 -150 TL gibi bir fiyata alabilirsiniz. Ben yine ya yurt dışından yada burada indirime denk gelirsem kesinlikle yedeklemeyi düşünüyorum.

Eğer sizde aydınlık bitişli fondötenleri seviyorsanız mutlaka şans vermelisiniz.

Sevgilerimle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin