Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #27

Yeniden merhaba,

Son zamanlarda yine bir  çok ürün bitirdim.  Özellikle Amerika seyahatim öncesi yenilere yer açmak için daha düzenli ürün kullandim.Aslinda bir küçük projetpan yapmis olabilirim. Sene sonuna kadar da baya bi ürün bitirmiş olucam.

Bakalım bu ay hangi ürünleri bitirmişim nereleri beğenip, neleri beğenmemişim. Hadi hep beraber inceleyelim;





HC Care Yağlı Saçlar İçin Şampuan : Detaylı yazısını yazmıştım. Ne kadar sevdiğimi biliyorsunuz.  Yağlı saçlarıma şimdiye kadar kullandığım en iyi dengeleyici şampuan. Kesinlikle denemenizi öneriyorum. Yağlandırmayı gerçekten geçiktiriyor.

Loreal Shıne Blonde Expert Şampuan : Sarı Saçlarda renk berraklığını geri kazandırarak parlaklık veren, istenmeyen turuncu tonları yok eden haftada bir kullanıma uygun mor şampuan. Düzenli kullanım sonucu gerçekten saçlarımda istemediğim yansılamalar olmadı. Uygun fiyatli olmasi sebebiyle yeniden alinabilir.

Yves Rocher Volume Sampuani : Yves Rocher urunlerinden  genel olarak simdiye kadar hep memnun kaldim ancak bu sampuanin hic bir faydasini gormedim. Tekrar alacagim bir ürün degil.

Le Petit Marseillais  Dus Jeli : Beyaz seftali ve nektarin kokusunu seviyorum. Verdigi yumusaklik hissini seviyorum.

Oriflame Dıscover Duş Jeli : Oriflame duş jellerini ilk defa denedim ve beğendim. Farklı çeşitlerinide denemek isterim.



HC Care Çift Fazlı Makyaj Temizleyici : Detaylı yazısına buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. HC Care markası hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka o yüzden çok seviyorum. Yeniden alınacak.

Bath & BodyWorks White Cıtrus El Sabunu : Bu markanın ürünlerine bayılıyorum. El sabunları da bir harika. Denemenizi öneririm.

Rexona Deodorant: Son zamanlarda çok fazla deodorant kullanmıyorum daha çok roll-on ya da vücut spreylerini tercih ediyorum. Bu deodorantı baya bir önceden almıştım öylece kalmış. Spor sonrası kullanıp bitirdim.

Superdrug Asetonsuz Oje Çıkarıcı : Watsonlarda satılan bu oje çıkarıcıdan kaç tane bitirdim hiç bilmiyorum. Tırnaklarıma zarar vermeden güzelce temizliyor. Bunu kullanmaya başladıktan sonra başka markaya elim gitmiyor. Yedekte yenisi mevcut.

Clinique Pep-start 2 si 1 arada Temizleyici :  Detaylı olarak yazısını buraya  tıklayarak okuyabilirsiniz. Genel olarak beğendiğim bir ürün oldu ama elimde benzer ürünler olduğu için şimdilik yeniden almam.

Sensodyne True White Diş Macunu : İndirim zamanında denk gelip almıştım. Ama çokta beğenmedim.  Özellikle arayıp ta tekrar alacağım bir ürün değil.


Maybelline Lash Sensational Maskara : Beğendiğim maskaralardan. Severek kullandım. Ama elimde kullanılmayı bekleyen maskaralar olduğu için şimdilik yeniden almam.

Yves  Rocher Pure Lıght Fondoten : Yves Rocher ürünlerini genel olarak beğeniyorum. Bu fondoteni de beğendim. Günlük kullanıma uygun, örtücülüğü orta , yüzümde ağırlık yapmadı. Hafifdokulu bir
yapıda olduğu için tüm cilt tiplerine uygun. Yeniden alabilirim.

Estee Lauder Day Wear Renkli Nemlendirici : Kapatıcılığı oldukça az, daha çok yazın kullanıma uygun , spf 15 içeren bir renkli bir nemlendirici. Çok beğenmedim o yüzden yeniden almam.

Mediwell Dudak Bakım Kremi : Kokularına bayılıyorum. Nemlendirmesi de yeterli. Elimde çok
fazla lipbalm olduğu için bir süre yeniden almam.

Mac Waterweıght Mini Fondoten : Denemek için böyle mini ürünleri seviyorum.Hem seyahatlerde de çok işime yarıyor. Fondotenin yapısını,duruşunu sevdim. Büyük boyunu alabilirim.

Paco Rabanne Olympea mini Parfüm : Kışa çok yakışan çok güzel bir parfüm. Tabiki büyük boyunu aldım.

Estee Lauder Revitalizing Supreme Mini Krem : Yine mini boyunu deneyip te beğendiğim ve büyük boyunu aldığım bir krem. İndirim zamanı bakmanızı tavsiye ederim.

Estee Lauder Clear Difference Krem Mask : Mini boy olmasına rağmen birkaç kez çok rahat deneme şansım oldu. Yapısını,etkisini beğendim ama elimde benzer ürünler olduğunu için şimdilik büyük boyunu almayacağım.

Estee Lauder Advanced Night Repair Eye Krem : Bu mini boyundan birkaç tane bitirdim ve ekisinden gerçekten çok memnunum. Elimdeki mini boylar bitince kesinlikle büyük boyunu almak istiyorum.


Limonian Yüz Maskeleri : Bu markanın maskelerini beğeniyorum. O yüzden her çeşidini deniyorum. Bu denediklerimin ikisini de beğendim. Yeniden alabilirim.

T Bölgesi Bantları : Rituel de Beaute markasının kini herkes çok övüyor diye aldım ama bana yetersiz geldi. Cettua markasını da beğenmedim. Beauty Formulas markasını yıllardır kullanıyorum ve oldukça memnunum. Başka macera aramaya gerek yok o yüzden tabiki tekrardan alıcam.

Çeşitli marka Pamuklar : Her bitenlerin olmazsa olmazları.

Benim son bitirdiğim ürünler bunlardı. Aralarında sizinde kullandığınız. beğendiğiniz yada beğenmediğiniz ürünler var mı varsa yorum bırakırsanız çok sevinirim.
Başka bir yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın.





1 yorum:

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin