Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #22

Herkese Merhaba,

Yurt dışı seyahatlerim, eğitim derken Kasım ayı nasıl geçti gerçekten hiç anlamadım. Özellikle Amerika seyahatim sonrası yoğun bir döneme girince bir şeyler yazabilmek maalesef zor oldu. Beni instagram hesabımdan takip edenler bilir  Ekim ayında sevgili Sihirli Mavi nin  #projetpan projesine dahil olmuştum. Projeye sık sık kullandığım ürünleri değilde, daha çok gerçekten bitirmek istediğim, daha az kullandığım, ya da bir yerlerde kalan kullanmayı unuttuğum ürünleri dahil ettim. Ve toplam 57 parçayla bende bu projenin bir parçası oldum. Bu Ekim- Kasım ayı bitenlerim de hem projetpan a dahil ürünler hemde dahil etmediğim ürünler var.





O zaman hemen ürünleri incelemeye başlayalım;


Duru Perfume Serisi Duş Jeli: Genel olarak beğendiğim bir üründü ancak kokusu çok kalıcı değil. Daha duştan çıkmadan kokusu uçup gidiyor.

Yves Rocher Antı- Chute Saç Dökülmelerine Karşı Şampuan : Eşimin çok çok severek kullandığı bir şampuan. Bundan başka bir ürün kullanmak istemiyor. Daha detaylı yazısını yazmıştım. Şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Yenisi tabiki alındı.

Yves Rocher Duş Yağı : Kullanım sonrası cildinizde köpüren bir yağ. Kokusu çok değişik ve güzel.Cildimi yumuşacık yaptı. Severek kullandım ve yedekte yenisi mevcut.

Hc Hair Care Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi : Tek kelimeyle harika bir ürün. Bayıldım. Saçlarımı yumuşacık ışıl ışıl yaptı. Kesinlikle denemenizi tavsiye ediyorum.

Thalia Lavanta Özlü Bitkisel Şampuan : Bitkisel oluşu kokusu muhteşem ama benim saçlarımda maalesef kepek yaptı. Ve saçlarımdaki  yağlanma sorununa da bir etkisi olmadı. Bir daha alabileceğim bir ürün değil.

Victoria Secret Amber Romance Duş Jeli : Harika bir koku, muhteşem kalıcılık. Kesinlikle çok beğendiğim bir ürün. Set halinde almıştım. Body Mist'i daha önce bitmişti. Amerika seyahatim sırasında da duş jelini kullanıp bitirdim. Yeniden alabilirim.



Loreal Nude Magıque Cushion Fondoten: Benim için çok arada bir üründü. Ne çok beğendim ne de beğenmedim diyebilirim.  Kapatıcılığı orta seviyedeydi. Yazın için hafif, uygulaması kolay bir ürün. Ama kış için bence yetersiz. Benim için olmasa da olur.

Avene High Protection Compact Pudra : Özellikle yazın yüksek koruma faktörü içermesi sebebiyle sık sık kullandığım bir üründü. Kapatıcılığı oldukça yüksek, cildinizi asla rahatsız etmiyor, yormuyor. Uygulaması da oldukça kolay. Çok severek kullandığım bir üründü. Kesinlikle yeniden alınacak.

Rimmel London Transparan Pudra: Sanırım sevmeyeni yok. Özellikle makyajımın kalıcılığı arttırmak ve parlamayı önlemek için sürekli olarak kullandığım bir pudra. Yedekte yenisi mevcut.

Estee Lauder DayWear BB Krem : Kapatıcılığı oldukça az, hafif yapılı bir ürün. Kalıcılığını arttırmak için  üzerinden pudra ile geçmek gerekiyor. Hafif yapılı ürün sevenlerin beğeneceğini düşünüyorum. Daha çok yazın tercih ettiğim bir BB krem. Yedekte  yenisi mevcut.

Estee Lauder Sumptuons Mascara : Bendeki mini boy olanıydı. Kirpikleri tek tek ayıran , oldukça güzel uzatan bir mascara. Genel olarak beğendiğim ve tekrar alabilirim.

Loreal Paris Super Lıner BlackBuster Eyeliner : Kalın uçlu bir eyeliner. Renk vermesi güzel, uygulaması kolay. Şu sıralar daha ince uçlu eyelinerlar tercih ediyorum. Ama yine de yeniden alabilirim.

Rivel De Loop Automatic Eyeliner Kalem : Rossmanlarda satılan Rivel De loop markasının ürünlerini genel olarak beğeniyorum. Göz kalemini de resmen sonuna kadar kullanıp bitirdim. Sürümü yumuşacık. Akma vs yapmadı. Uygun fiyatlı kalıcı göz kalemi -eyeliner arayışında olanlara tavsiyemdir.  Elimdeki ürünler bitince yeniden alabilirim.

Flormar-Golden Rose ojeler : Kırmızı ojeyi günlük hayatta çok tercih etmediğim halde kesinlikle sevdiğim renklerden biridir. Özellikle yılın şu zamanları daha da çok seviyorum. Flormar 321 rengini tam anlamıyla veren capcanlı bir kırmızı. dibine kadar kullanıp bitirdim.
Golden Rose 104 ise kireç beyazı. Maalesef bozulduğu için çöpe gidiyor.

Avon Ruj: Uzun zamandır benimleydi. Simli bir yapısı vardı. Hangi akla hizmet almışım acaba:)) Maalesef çöpe gidiyor.


Dermadolin Su bazlı Nemlendirici Losyon : Oldukça başarılı bulduğum nemlendiricilerden. Bitirdiğim su bazlı olanı. Birde yağ bazlı olanı var. Onu şu sıralar kullanmaya devam ediyorum. İçerisinde paraben bulunmuyor. Detaylı yazısını okumak isterseniz şuraya tıklayabilirsiniz.

Listerine Ağız Çalkalama Suyu : Neredeyse her bitenlerde gördüğünüz bir ürün. Farklı farklı çeşitlerini alıp sürekli kullanıyorum.

Dermalogica Special Cleansing Gel : Tek kelimeyle harika bir ürün. Bendeki mini boyu. Seyahatlerim sırasında kullanmak için idealdi. Tüm cilt tiplerine uygun ve sabun içermiyor. Temizlemesi harika. Büyük boyunu almayı düşüyorum.

Naturals Argan Oil Hand Cream : Naturals markası Watsonlarda satılan bir marka. Nemlendirmesi orta emilimi hızlı bir kremdi. İçerisinde organik Argan yağı bulunuyor. Elimde çok fazla el kremi olduğu için şuan için yeniden alamayı düşünmüyorum.

Dove Sıvı Sabun :  Kokusunu çok seviyorum. İçerisinde shea butter ve vanilya özü bulunuyor.  O yüzden sık sık aldığım ürünlerden.

Eklips  Makyaj Süngeri : Uygun fiyatlı sevdiğim makyaj süngerlerinden biri.  Sık sık yıkamama rağmen oldukça uzun süre dayandı. Ama artık kopmalar oluştuğu için çöpe gidiyor.

Mediwell Dudak Bakım Kremi : Uygun fiyata alabileceğiniz gayet güzel bir ürün. Birkaç çeşidi mevcut. Benim bitirdiğim muzlu olanıydı. Eczanelerde bulabilirsiniz.


Avon Fullspeed Roll-on : İndirim zamanında eşim için almıştım. Orta seviyeli bir ürün. Ekstra bir özelliğini görmedik. Özellikle alıp kullanacağımızı sanmıyorum.

Clinique Aromatics In White Parfum : Bendeki küçük boyuydu. Merak edip denemek için almıştım ama çok beğendim. Kokusu tenimde çok hoş durdu. Yaz -kış kullanılabilecek nadir parfümlerden. Büyük boyunu almayı düşünüyorum.

Yves Rocher İspanya Narı Roll-on : Aluminyum tuzu ve paraben içermeyen nadir roll-onlardan biri. Çok severek kullanıyorum. Denemenizi öneririm.



Watsons Makyaj Temizlemeyici : Uygun fiyatlı makyaj temizleyicilerden biri. Watsons ın kendi ürünü. Aldığımda pek bir umudum yoktu. Ama bu bitirdiğim 3 ya da 4. şişe. Özellikle indirim de denk gelirseniz bakmanızı öneririm.

Uni Care Eye Dics :  Başta baya iyi anlaşmıştık ama son zamanlarda kullandığım da  göz çevremde kuruluk yaptığını fark ettim. Tabi göz makyajını da öyle mükemmel temizlemiyor. Çok sevemedim bir daha alacağımı pek sanmıyorum.

Sephora Kağıt Maske /İnci : Cildi düzelten, rengini dengeleyen ve ışıltı veren doğal beyaz inci
özlerinden oluşan maske.  Tabi tek kullanımla pek bir etkisini göremedim. Ama fiyatı normal maskelere biraz daha yüksek olduğu için özellikle bir daha alıp kullanmam.

Superdrug Asetonsuz Oje Çıkarıcı : Biliyorsunuz Superdrug Watsons 'ın kendi markası. Bu asetonsuz oje çıkarıcı benim çok severek kullandığım bir ürün. Kaçıncı şişeyi bitirdim artık bilmiyorum. Bittikçe aldığım nadir ürünlerden. Gerçekten tırnaklarıma zarar vermeden temizliyor. Üstelik fiyatı da oldukça uygun. 3-4 TL gibi bir fiyata alabilirsiniz.

Cala Makyaj Temizleme Mendili / Kolajen : Özellikle seyahatlerim sırasında kullanmak çok pratik oluyor. Bir çok ürün götürmek yerine sadece bu makyaj temizleme mendillerini yanıma alıyorum ve fazla yük etmekten kurtuluyorum. Cala markasını ilk defa denedim ve beğendim. Güzelce temizliyor. Ben Gratis ten almıştım. Başka yerde de var mı bilmiyorum.

İpelina Oje temizleme Pedi : Yine oldukça pratik bulduğum bir ürün. Bu temizleme pedlerinden her çantama birer tane atıyorum. Aseton taşıma derdine son diyebilirim. Koyu renk ojeleri bile çok güzel temizliyor. Denemediyseniz mutlaka denemenizi öneririm.

Çeşitli marka Pamuklar : Her bitenlerin olmazsa olmazları tabi ki pamuklar. Özellikle Benri pamuklardan çok memnunum.

Benim iki ay içerisinde bitirebildiğim ürünler bu şekildeydi. 15 'i #projetpan kapsamındaydı. Özellikle renkli kozmetik ürünleri bitirebildiğim için de mutlu oldum :))
Aralarında sizlerin kullandığı memnun kaldığı ya da kalmadığı ürünler var mı? Varsa yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Başka bir yazımda görüşmek dileğiyle.

Şimdilik hoşçakalın...

1 yorum:

  1. Bol ürün bitince insan pek bi mutlu oluyor gidenlerin yerine yenileri için yer açılıyor.:)

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin