Hayata dair her şey!

Post Top Ad

BİTENLER #18


Herkese Merhaba,

Bu aralar biraz fazla yoğun çalıştığımdan dolayı blog 'ta yazı yazmayı maalesef  biraz ihmal ettim. O yüzden nisan ayı bitenler yazısını da ancak şimdi yazabiliyorum. Bu geçici gecikmelerden dolayı özür dilerim. En yakın zamanda yeniden düzenli olarak yazmaya devam edeceğim.



Gelelim Nisan ayı biten ürünlere;





HC Hair Care Yağlı Saçlar İçin Şampuan 

Çok severek kullandığım ve saçlarıma gerçekten çok iyi gelen bir ürün. Ayrıntılı yazısını şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Bu bitirdiğim 3 ya da 4. şişe. Bittikçe alıyorum.

Seranem Vücut Şampuanı

Verdiği nemi sevdim, kokusuda güzeldi. Hassas ciltlerin bile rahatlıkla kullanabileceği bir ürün. Ama bana pek hitap etmedi. Ben duştan çıktıktan sonra kokusu kalıcı ürünleri daha çok seviyorum.


Yves Rocher Peelingli  El Bakım Yağı

İyi ki keşfetmişim dediğim ve çok severek kullandığım bir ürün. Neyse ki yedeği mevcut. Ayrıntılı yazısını okumak isterseniz şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi

Kirpiklerimi dökmeden ve gözümü yakmadan temizleyen bir temizleyici. Favori ürünüm halen Yves rocher da olsa; ayda bir, bir şişe ürün bitirdiğimi göz önüne alınca Neutrogena uygun fiyatıyla bundan sonra sık sık alabileceğim bir ürün.

Superdrug Asetonsuz Oje Çıkarıcı 

Watsonslarda satılan bu oje çıkarıcıyı ben oldukça başarılı buluyorum ve o yüzden de sık sık alıp kullanıyorum.  Şuanda da yedekte yenisi mevcut.

Limonian Duper Organic Vitalizing Mask

Canlandırıcı ve Elastikiyet Arttırıcı yüz maskesinin organik oluşu en büyük artısı. Yumuşacık kumaş maskesi ve kokusu çok güzel. Çok hoş bir lavanta kokusuna sahip. Yüzümde her hangi bir irritasyona sebep olmadı. Diğer çeşitlerini de en kısa sürede denemek istiyorum.


Bebak Rose serisi El ve Vücut Kremi 

Favori el kremim diyebilirim. Gül kokusunu seviyorsanız mutlaka denemenizi öneririm. Bittiğine üzüldüm çünkü bulması çok zor. Kaç tane kozmetik mağazasına baktıysam da maalesef bu seriyi bulamadım.

Avon Ruj

Uzun zaman önce aldığım bir üründü. Dibinde çok az kalmış olmasına rağmen bir türlü atmamışım. Artık atma zamanı gelmiş dolayısıyla çöpe gidiyor.

Cosmed DD Krem

Geçen yaz boyunca elimden düşürmediğim bir üründü. Ayrıntılı yazısını yazmıştım okumak isterseniz şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Elimdeki benzer ürünler bitince yeniden alabilirim.

Rival de Loop Super Star XXL Volume Mascara

Tek kelimeyle bayılarak kullandığım ve kesinlikle almanızı tavsiye edebileceğim bir mascara.Yenisini tabi ki hemen aldım. Ayrıntılı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Flormar 319 numara Oje

Özellikle french yaparken kullandığım bir oje. Bozulduğu için çöpe gidiyor.


Listerine Advanced White Ağız Çalkalama Suyu

Şimdiye kadar denediklerim arasında sanırım en iyisi buydu. Şuan yine farklı bir çeşidini kullanıyorum.

Benri Makyaj Pamukları

Her bitenlerde görmeye alıştınız.

Silky and Clear T & U Temizleme Bantları

Pek beğenerek kullandığımı söyleyemeyeceğim. Elimdekiler bitince bir daha alacağımı sanmıyorum.

Watsons 3 lü Yuvarlak Makyaj Süngerleri

Maalesef pek beğenmedim. Çok çabuk deforme oldular.

Bunlarda eşimin kullanıp bitirdiği ürünler.



Armani Code Ultimate Parfüm 

Benimde kokusunu çok beğendiğim, eşiminde favori parfümlerinden biri. Yenisi ilk yurt dışı seyahatinde alındı.

Kiehl's Batıklara Karşı Tıraş Sonrası Bakım Kremi

Bayanlarında bacaklarındaki batıklara karşı kullanabileceği bir ürün olduğu belirtmek isterim. Bizzat denedim ve sonucu gördüm. Eşimin yorumlarını okumak isterseniz şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

Kiehl's Facial Fuel Krem

Cildi canlandırmaya yarayan yağsız nemlendirici. Büyük boyuyla yola devam.

Bizim  biten ürünlerimiz bu şekildeydi. Aralarında sizlerinde kullanıp bitirdiği ürünler varsa yorum bırakırsanız çok sevinirim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Şimdilik hoşçakalın...

3 yorum:

  1. Yves Rocher el bakım yağını merakla aldım ama hiç kullanmadan kenara koydum. Bu yazıyı okuyunca hatırladım. İlk fırsatta deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  2. En kısa sürede güzel yazılarını bekliyoruz. Gelsin yeniler ^.^

    YanıtlaSil
  3. baya bir ürün bitirmişsiniz ortak kullandığımız ürünler de varmış :)

    YanıtlaSil

Post Top Ad

Instagram'da Takip Edin